با حضور استاندار قم

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی استان قم آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۷:۴۳
کد خبر: ۳۶۶۲۷۹
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی استان قم آغاز به کار کرد
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی استان قم که در محل نمایشگاه دائمی دایر شده است با حضور استاندار و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی استان و صنایع وابسته در استان قم از شامگاه سه‌شنبه 6 بهمن در محل نمایشگاه دائمی کار خود را آغاز کرده و 9 بهمن ماه سال جاری کار خود را به پایان می‌رساند.

این نمایشگاه با حضور 40 واحد تولیدی استان و واحدهای تولیدی و تامین‌‌کننده صنایع وابسته سراسر کشور در حال برگزاری است و حضور برخی برندهای معروف تولید کفش که با تولیدکنندگان فرامرزی رقابت جدی دارند در این نمایشگاه دیده می‌شود.

با توجه به اینکه 250 واحد تولیدی کفش ماشینی در قم مشغول فعالیت هستند، نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی و ظرفیت‌های تولیدکنندگان کفش ماشینی قم، برپا شده است.

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی قم شامگاه سه‌شنبه با حضور مهدی صادقی استاندار و احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افتتاح شد.

این نمایشگاه که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و انجمن کفش ماشینی قم برپا شده به مدت سه روز از ساعت 16 بعد از ظهر تا ساعت 22 میزبان علاقمندان به این صنعت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز