استاندار قم:

ارتقاء کیفیت در تولید رضایت مشتریان را جلب می‌کند

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۹:۴۹
کد خبر: ۳۶۶۲۸۶
ارتقاء کیفیت در تولید رضایت مشتریان را جلب می‌کند
استاندار قم گفت: تولیدکنندگان به کیفیت و قیمت مناسب در تولید کفش اهتمام داشته باشند تا رضایت مشتریان را نسبت به خرید تولیدات داخلی جلب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قم، مهدی صادقی در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه دائمی استان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کفش یک وسیله مهم است، زیرا که پا قلب دوم انسان محسوب می‌شود و در این راستا کیفیت و قیمت آن برای مشتریان بسیار مهم است. 

وی با بیان اینکه دولت برای حمایت از تولید و صنعت برنامه دارد گفت: زمانی که چرخ تولید حرکت کند، اقتصاد و صنعت نیز در کشور رونق پیدا می‌کند. 

استاندار قم با اشاره به گلایه تولیدی‌ها مبنی براینکه کفش‌های وارداتی به عنوان مانعی بر سر راه تولیدکنندگان داخلی محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این بخش باید تا جایی که می‌توانیم کیفیت و قیمت کالاهای داخلی را مناسب با سلیقه مشتریان پیش ببریم تا در بازار رقابت، تولید داخلی اولویت را به خود اختصاص دهد. 

صادقی با تاکید بر اینکه مشتری حق انتخاب دارد، خاطرنشان کرد: مشتری بر اساس کیفیت و قیمت، کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کند و در این راستا نباید موانعی را برای مشتریان ایجاد کرد بلکه با ارتقاء کیفیت متقاضیان را به سمت تولیدات داخلی جلب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز