مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

«فرهنگسرای جوان قم» به اداره‌کل ورزش و جوانان واگذار می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۰:۲۸
کد خبر: ۳۶۸۵۵۵
«فرهنگسرای جوان قم» به اداره‌کل ورزش و جوانان واگذار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از نهایی شدن واگذاری فرهنگسرای جوان قم به اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد و گفت: این اقدام خدمت به ورزش استان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی گفت: خوشبختانه با نظر مساعد استاندار قم، واگذاری فرهنگسرای جوان قم به اداره کل ورزش و جوانان استان قم نهایی شد و امکانات این مجموعه در اختیار جامعه ورزش قم قرار می‌گیرد.

وی افزود: امکانات مناسب فرهنگسرای جوان، کمک بزرگی برای اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و علمی اداره کل ورزش و جوانان قم است و کارگشای جامعه ورزش قم برای اجرای برنامه‌های سازماندهی شده به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: استاندار قم در ماه‌های اخیر نگاه مثبتی به مقوله ورزش در قم داشته است و اقدام استانداری قم در زمینه واگذاری فرهنگسرای جوان به ورزش قم و کمک به توسعه زیرساختی آن، شایان تقدیر است.

عابدی بیان داشت: فرهنگسرای جوان دارای اماکن متعددی است که از جمله آن می‌توان به دفاتر تشکل‌ها، سالن ۲۵۰ نفری بعثت، سالن جلسات ۴۰ نفری، خوابگاه‌ها و کتابخانه‌های مجزای آقایان و بانوان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: این واگذاری علاوه بر خدمت به ورزش قم، شرایط مناسبی برای رشد سازمان‌های مردم نهاد ایجاد می‌کند و خانواده ورزش قم در ابعاد فرهنگی نیز از امکانات این مجموعه به نحو مطلوب استفاده خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: رویکرد ورزش قم توزیع عادلانه سرانه ورزشی و قرار گرفتن ورزش در برنامه روزانه خانواده‌ها است و اداره کل ورزش و جوانان قم هم در حوزه ورزش همگانی و هم در بخش ورزش قهرمانی اهداف خود را با مشارکت جامعه ورزش استان پیش می‌برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز