مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

دانشنامه دفاع مقدس استان قم تدوین می‌شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۴۲:۰۶
کد خبر: ۳۶۸۹۹۳
دانشنامه دفاع مقدس استان قم تدوین می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تدوین کتاب شهید طیبه واعظی یکی از شهدای انقلاب اسلامی قم در زمان رژیم طاغوت خبر داد و گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان قم در دست تدوین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ سید احمد حسینی، ضمن تبریک دهه فجر به مجموعه اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اشاره کرد و اظهار داشت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان قم یکی از مهم‌ترین اقداماتِ در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اعلام خبر تدوین نقش استان در دفاع مقدس افزود: موزه دفاع مقدس با عنوان مرکز فعالیت‌های انقلاب اسلام و دفاع مقدس نیز با تلاش‌های گسترده به 40درصد پیشرفت فیزیکی رسیده که تا خردادماه 96 افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه این مرکز در حدفاصل بلوار شهید عماد مغنیه تا بلوار شهید اوینی جانمایی شده است خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به وسعت 8 هکتار زیربنا و 30 هکتار محوطه در حال ساخت است.

حسینی با اشاره به اینکه سال 89 این پروژه آغاز شده است، بیان کرد: در سال 90 پروژه برای مدتی متوقف شد اما در حل حاضر این پروژه در حل ساخت است که سال 95 ساختمان موزه تکمیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: استان قم برای نخستین‌بار با مجوز وزارت علوم اقدام به راه‌اندازی رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد کرد.

وی همچنین از تدوین کتاب شهید طیبه واعظی یکی از شهدای انقلاب اسلامی قم در زمان رژیم طاغوت خبر داد.

نظر شما