در راستای طرح تحول نظام بهداشت؛

پرونده سلامت آیت الله مکارم شیرازی تشکیل شد

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۸:۳۰
کد خبر: ۳۶۹۱۰۶
همزمان با برگزاری طرح تحول نظام بهداشت در کشور، پرونده سلامت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی قم، همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در دفتر آیت الله مکارم شیرازی این طرح را برای ایشان تشریح و پرونده سلامت این مرجع تقلید را تشکیل دادند.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات دولت در راستای ایجاد طرح تحول نظام سلامت گفت: از جمله کارهای موفق دولت، همین طرح تحول بود که مردم قبول دارند و سبب شد که باری از دوش مردم برداشته شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح برای ما مایه خوشبختی است، و طرح تحول نظام اسلامت موجب انسجام و همدلی بیشتر مردم با دولت خواهد شد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اینکه شاهد هستیم این طرح با موفقیت دنبال شده، به دلیل جدیت در این کار است و اگر هر کاری را با نظم و به صورت جدی اجرایی کنیم، قطعا موفق خواهیم شد.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر گسترش بهداشت در جامعه گفت: همیشه بهداشت مقدم بر درمان است چرا که بهداشت کم خرج تر و کم هزینه تر است و با اطمینان و قابل قبول می توان آن را اجرای کرد.

وی افزود: تا سلامتی نباشد هیچ کاری را نمی توان انجام داد و یکی از اقدامات مهم این طرح، توجه به حاشیه شهرهاست که این نیز امر بسیار مهمی بوده و جا دارد از مسئولان امر تشکر کرد.

نظر شما