شهردار قم مطرح کرد

ایجاد ظرفیت‌های فرهنگی، خدماتی و گردشگری در بلوار پیامبر اعظم

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۷۰۰۵۷
ایجاد ظرفیت‌های فرهنگی، خدماتی و گردشگری در بلوار پیامبر اعظم
شهردار قم گفت: شهرداری با رویکردی آینده‌نگر در صدد ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی، خدماتی و گردشگری در بلوار معنوی و فرهنگی پیامبر اعظم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه مشترک با سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: برای شکر نعمت‌های انقلاب باید زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌های شهری در قم گفت: زمینه همکاری و توسعه خوبی در شهر شکل گرفته که در پروژه‌های بافت‌های فرسوده و مناطق قدیمی قم نیازمند همکاری گسترده و حضور سرمایه‌گذار هستیم.

شهردار قم به اجرای پروژه امامزاده چهل اختران و دیگر پروژه‌های احیای بافت‌های فرسوده در شهر قم اشاره کرد و افزود: شهرداری در صدد ایجاد ظرفیت‌هایی در بین مناطق فرسوده است تا مردم به سرمایه‌گذاری در این فضاها مشتاق شوند.

وی با بیان اینکه زمینه‌های اجرای طرح‌های فرهنگی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی همچون پیامبر اعظم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری با رویکردی آینده‌نگر در صدد ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی، خدماتی و گردشگری در بلوار معنوی و فرهنگی پیامبر اعظم است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از ساز و کارهای شهری در قم تغییر کرده است، اظهار کرد: برنامه ما در راستای توسعه خدمات گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهر است تا بتوان بسیاری از کمبودها را برطرف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز