معاون اول رئیس جمهور:

اقتصاد مقاومتی برای دولت شعار نیست/‌ایران ‌پولی برای خرید هواپیما هزینه نکرده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۰:۴۷
کد خبر: ۳۷۱۷۸۷
اقتصاد مقاومتی برای دولت شعار نیست/‌ایران ‌پولی برای خرید هواپیما هزینه نکرده است
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: این موضوع برای دولت شعار نیست، اقتصاد مقاومتی واقعیتی برای دولت است و رئیس جمهور و نمایندگان دولت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش جدی می کنند و بر آن پایبند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان طی سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند ایران گفت: این پیروزی برای بسیاری قابل باور نبود، برخی باور نمی کردند که امام راحل با استفاده از ظرفیت مردمی بتواند در برابر استکبار ایستادگی کند.

وی افزود: امام راحل حرکت های گسترده ای در زمینه مسائل اسلامی انجام دادند که این امر موجب شد دل های بسیاری جذب اسلام ناب شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات گروهک های تروریستی به نام اسلام گفت: در حال حاضر اقداماتی به نام اسلام در کشورهای مختلف انجام می شود که تنها خشونت است که تنها موجب ضربه زدن به دین مبین اسلام شده است.

جهانگیری با اشاره به رسالت های جمهوری اسلامی ایران گفت: از جمله رسالت های جمهوری اسلامی این است که جامعه اسلامی را در عرصه های مادی و معنوی پیشرفت داده و به جایگاه مطلوب برساند.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا فضای دین هراسی را در جامعه گسترش دهد و باید ما الگوی انقلاب اسلامی آزادی انسان ها و مشارکت مردم در حکومت جوامع را ترویج کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکلات برخی از کشورهای اسلامی گفت: اختلافات داخلی در برخی از کشورهای اسلامی مشکلات بسیاری برای این کشورها به دنبال داشته است اما ایران به برکت نظام اسلامی به عنوان کانون امن انقلاب اسلامی کشورهای مختلف است.

جهانگیری گفت: ایران اسلامی در منطقه نقش‌آفرین بوده و به قدرت نفوذ مناسبی رسیده است، به همین دلیل باید در تصمیم‌گیری‌های منطقه مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به مذاکرات 5+1 گفت: این مذاکرات یکی از پیچیده ترین مذاکرات تاریخی بود و ایران در این میز مقابل کشورهای مختلف حضور داشت.

معاون اول رئیس جمهور افزود: برخی از اخلالگران از جمله عربستان سعودی و همچنین رژیم صهیونیستی با تمام توان و ظرفیت‌های خود برای به نتیجه نرسیدن ایران در این مذاکرات تلاش می‌کردند اما به لطف خداوند نتوانستند.

جهانگیری گفت: متاسفانه برخی در داخل هم که نسبت به مسائل هسته ای آگاهی ندارند نظرات نادرستی بیان می کنند، نظرات محترم است اما این را بدانیم که دنیا به بزرگی نظرات تیم مذاکره‌کننده ایران ایمان آورده و فردی پیدا نشده که بگوید در این مرحله می‌توانستید به دستاورد مناسب‌تری جز اینکه الان رسیده اید، برسید.

وی گفت: گزارش‌های هسته‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی و استفاده از رهنمودهای ایشان برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر همواره مورد تاکید بود.

معاون اول رئیس جمهور به موضوع خرید هواپیما اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی پولی را در این خصوص هزینه نکرده است، چراکه شرکتی خارجی هزینه این هواپیماها را از درآمد آنها به صورت قسطی دریافت خواهد کرد.

جهانگیری با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: این موضوع برای دولت شعار نیست، اقتصاد مقاومتی واقعیتی برای دولت است و رئیس جمهور و نمایندگان دولت برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش جدی می کنند و بر آن پایبند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز