فرماندار قم:

اقدام های لازم برای تامین ملزومات و تعرفه های مورد نیاز انتخابات در قم انجام شده است

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳:۵۷
کد خبر: ۳۷۳۱۷۶
اقدام های لازم برای تامین ملزومات و تعرفه های مورد نیاز انتخابات در قم انجام شده است
فرماندار قم گفت: اقدام های لازم برای تامین ملزومات، تعرفه های مورد نیاز و چینش صندوق ها برای انتخابات در استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا سیار در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، با بیان این که برگزاری انتخابات باشکوه و در چارچوب قانون و مقررات، از اهداف اصلی مجریان و همه دست اندرکاران انتخابات بوده و همواره بر آن تاکید داریم، از همکاری های خوب بین هیات های نظارت و بازرسی در همه مراحل مختلف انتخابات قدردانی کرد.

رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه قم همچنین ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم، از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند خبر داد.

نصرت الله لطفی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان قم و محسن بهشتی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدام ها و فعالیت های صورت گرفته در بخش نظارت و بازرسی، بر تداوم همکاری ها و تعامل بین دست اندرکاران امر انتخابات استان بر محور قانون تاکید کردند.

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با حضور رئیسان هیات های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری دردفترمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزار شد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز