افتتاح مجتمع آزمایشگاهی تخصصی توسط استاندار قم

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۷:۲۲:۴۶
کد خبر: ۳۷۳۸۹۱
افتتاح مجتمع آزمایشگاهی تخصصی توسط استاندار قم
استاندار قم در مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی تخصصی بر ضرورت جذب سرمایه گذاران و توسعه ی اشتغال در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم افتتاحیه مجتمع آزمایشگاهی تخصصی شایان گستر آزما، طی سخنانی ایجاد اشتغال را از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید پس از لغو تحریم ها عنوان کرد.

استاندار قم حمایت از بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را بسیار مهم برشمرد و افزود: مجموعه های دولتی به عنوان یک وظیفه بایستی همه ی تلاش خود را در راستای تسهیل سرمایه گذاری در استان انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در شرایط جاری حتی ایجاد یک شغل نیز از نظر دولت کاری بزرگ محسوب می شود تصریح کرد: فعالیت کارخانجات و واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت از جمله اهدافی است که با جدیت دنبال می کنیم.

صادقی همچنین استانداردسازی واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستگاه های دولتی از جمله فنی و حرفه ای، اداره کار، شرکت شهرک ها و اداره کل استاندارد می توانند نقش موثری در افزایش مهارت های نیروی کار و افزایش استانداردها ایفا کنند.

شایان ذکر است این مجتمع آزمایشگاهی شامل بخش های تخصصی آنالیز دستگاهی، پلیمر و بسته بندی، میکروبیولوژی، فراورده های نفتی، صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز