مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم:

برگزاری ۶ جلسه و تصویب ۱۴۷ مصوبه در ستاد انتخابات استان قم

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸:۱۱
کد خبر: ۳۷۵۶۲۸
برگزاری ۶ جلسه و تصویب ۱۴۷ مصوبه در ستاد انتخابات استان قم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به برگزاری 6 جلسه و تصویب 147 مصوبه در ستاد انتخابات استان قم اضافه کرد: مسئولان ستاد انتخابات استان در ایجاد بسترهای لازم برای حضور خبرنگاران و پوشش رسانه‌ای این جلسات اهتمام جدی داشته‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید علی علیزاده‌طباطبایی امروز طی نشست خبری که با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ستاد انتخابات استان قم از اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: کمیته‌های مختلف با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این ستاد فعالیت دارند تا بتوانند بسترهای انتخابات مناسبی را در قم رقم بزنند.

وی با اشاره به برگزاری 6 جلسه و تصویب 147 مصوبه در ستاد انتخابات استان قم اضافه کرد: مسئولان ستاد انتخابات استان در ایجاد بسترهای لازم برای حضور خبرنگاران و پوشش رسانه‌ای این جلسات اهتمام جدی داشته‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم خاطرنشان کرد: جمعه هفتم اسفندماه ستاد انتخابات استان قم بدون وقفه در ساختمان اداری استانداری قم مستقر می‌شود تا در صورت نیاز تدابیر و اقدامات لازم را پیگیری کند.

علیزاده‌طباطبایی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در انعکاس حضور گسترده مردم در انتخابات مشارکت مناسبی دارند، تصریح کرد: مدیران رسانه‌های قم خبرنگاران مورد نظر خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کنند تا کارت خبرنگاری انتخابات هفتم اسفندماه برای آنها صادر شود.

وی یادآور شد: امیدواریم در این دوره از انتخابات نیز هر فرد رسالت خود را به خوبی انجام دهد تا با برگزاری موفق انتخابات، نظام اسلامی به دستاوردهای جدیدی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز