مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم مطرح کرد

تکریم بیش از ۱۲ هزار خانواده معظم شاهد و ایثارگر در قم

۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۷۶۳۰۲
تکریم بیش از ۱۲ هزار خانواده معظم شاهد و ایثارگر در قم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 هزار و 880 دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر در شهر قم و بخش‌های استان در قالب طرح سپاس انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید جواد‌هاشمی افزود: همت مضاعف بنیاد در دیدار و سپاس و قدردانی و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امسال نسبت به سالهای گذشته بر طبق رشد مناسبی داشته است و تا پایان امسال با توجه به در پیش رو بودن روز بزرگداشت شهدا همچنان افزایش خواهد داشت.

وی افزود: این دیدارها در قالب طرح‌های ابراهیمیان، ام‌البنین، دفاع مقدس، دولت عشق رمضان، علمداران حماسه، فجر آفرینان و مدافعان حرم و... است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم تاکید کرد: تجلیل از خانواده شهدا تجلیل از ارزش‌ها است خانواده شهدا پشتوانه انقلاب و ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و ملت همواره مدیون ایثار و گذشت و صبر این عزیزان است.

‌هاشمی با تاکید بر اینکه دیدن صبر و ایثار  این عزیزان مایه دلگرمی مسئولان است تاکید کرد: این دیدارها علاوه بر تقویت روحیه دیدار کنندگان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا است. دیدار با والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: از همین رو مقام معظم رهبری بر این دیدارها تاکید کرده و ایشان در برنامه دیدار از خانواده شهدا پیشرو و الگو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بیان کرد: روحیه ایثار و شهادت در جامعه موجب زنده و پویا شدن جامعه است و دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه شده و انتقال روحیه ایثارگری موجب نشاط و پویایی در جامعه است.

وی تاکید کرد: اگر امروز دشمن جرات تعرض به این کشور را ندارد به‌دلیل تجربه تلخی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از این ملت ایثارگر به‌دست آورده، دشمن می‌داند که این ملت با تکیه بر مکتب عاشورا و با حفظ روحیه ایثار و شهادت از دین، عزت، امنیت و شرف خود دفاع می‌کند و با چنین روحیه‌ای تمام قدرت‌ها را به شکست می‌کشاند.

هاشمی حفظ ارزش‌ها را نیز در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شهدا با ایمان‌های راسخ و ایثار جان خویش موجب پیروزی حق علیه باطل شدند و ادامه این مسیر و حفظ دستاوردهای شهدا نیازمند زنده نگه داشتن همین فرهنگ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز