شهردار منطقه ۳ قم:

بوستان ولایت در قم راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۷۶۵۸۵
بوستان ولایت در قم راه‌اندازی می‌شود
شهردار منطقه سه قم گفت: یکی از اقدامات ما راه‌اندازی بوستان ولایت است که این بوستان در فاز اول با وسعت 32 هکتار در جوار مسجد اهل بیت(ع) در حال جنگل‌کاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر با بیان اینکه منطقه سه به عنوان مسیر ورودی شهر محسوب می‌شود گفت: باید این منطقه بهترین باشد و در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات ما راه اندازی بوستان ولایت است که این بوستان در فاز اول با وسعت 32 هکتار در جوار مسجد اهل بیت(ع) در حال جنگل کاری است.

شهردار منطقه سه قم گفت: در این بوستان رینگ دور ایجاد و خیابان‌های اصلی نیز انجام شده است و در سال آینده 15 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل و ساماندهی آن اختصاص داده‌ایم.

پوریافر عنوان کرد: همچنین برای بوستان فدک نیز 20 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اختصاص داده شده است تا بتوانیم کمپینگ این بوستان را نیز مجهز و ساماندهی کنیم.

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته ایجاد ورودی برای بوستان فدک از سمت میدان 72 تن بود که این اقدام مورد استقبال همشهریان قرار گرفت و از طریق آن مسیر ورودی به بوستان برای زائران و مسافران و همچنین همشهریان فراهم شد.

شهردار منطقه سه قم بیان کرد: برای این بوستان طرح توسعه‌ای داریم و قرار است نمازخانه و سرویس بهداشتی آن نیز بهسازی و مسیر دسترسی از خیابان استخر انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز