رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم:

تخلفات انتخاباتی رسیدگی می شود

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۳:۵۹
کد خبر: ۳۷۸۱۷۰
تخلفات انتخاباتی رسیدگی می شود
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم در خصوص بد اخلاقی‌ها و تخلفات انتخاباتی در این دوره اظهار کرد: در انتخابات‌های گذشته همواره استان قم قانونمندترین انتخابات را با فهم و بصیرت مردم و دقت عمل دست‌اندرکاران و همکاری نامزدها برگزار می‌کرد ولی در این دوره نقض قانون قابل توجه بود که این مسائل مستندسازی شده است و به آن رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نصرت‌الله لطفی با بیان اینکه پیش‌بینی رهبر انقلاب اسلامی در مورد انتخابات تحقق یافته است، اظهار کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای قابل تقدیر است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم ادامه داد: بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات، کاندیدها می‌توانند اعتراض‌های خود را نسبت به روند برگزاری انتخابات، با ارائه مستندات به مدت دو روز به هیئت اجرایی انتخابات استان قم و به مدت یک هفته به دبیرخانه شورای نگهبان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ارائه اعتراض‌ها طی جلسات مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات استان قم با مهلت یک هفته‌ای بررسی‌ها انجام و پرونده‌ها برای اعلام نظر در مورد صحت انتخابات در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

لطفی در خصوص بد اخلاقی‌ها و تخلفات انتخاباتی در این دوره اظهار کرد: در انتخابات‌های گذشته همواره استان قم قانونمندترین انتخابات را با فهم و بصیرت مردم و دقت عمل دست‌اندرکاران و همکاری نامزدها برگزار می‌کرد ولی در این دوره نقض قانون قابل توجه بود که این مسائل مستندسازی شده است و به آن رسیدگی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز