پاکسازی شهر قم از آثار تبلیغات نامزدهای انتخابات

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۷:۲۱
کد خبر: ۳۷۸۴۸۵
پاکسازی شهر قم از آثار تبلیغات نامزدهای انتخابات
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم گفت: پس از پایان انتخابات، عملیات پاکسازی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها با استفاده از نیروهای خدماتی شهرداری قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به روند فعالیت‌های حوزه خدمات شهری شهرداری قم در برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از شهرداران و معاونین اجتماعی و خدمات شهری مناطق شهر گفت: در ایام انتخابات شهرداری به عنوان یکی از اعضای ستاد انتخابات فعالیت‌های متعددی را انجام داد.

وی به اقداماتی که در مسیر برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توسط شهرداری قم صورت گرفته است اشاره کرد و افزود: آماده سازی فضاهای شهری برای امور تبلیغاتی از جمله اقدامات این مجموعه در فصل انتخابات بوده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم افزود: در این راستا 800 نقطه از شهر برای نصب پوستر و امور تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده شد.

وی با بیان اینکه در دوره منتهی به برگزاری انتخابات نیروهای ستادی و خدماتی شهرداری در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفتند تصریح کرد: امور حمل و نقل ستاد برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی انتخابات نیز بر عهده مجموعه شهرداری بوده است.

شفیعی ادامه داد: همچنین طبق دستور ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات وظیفه امحا و پاکسازی تبلیغات کاندیداها در 560 نقطه شهر صورت گرفت.

وی افزود: محل‌هایی که جزو مجموعه پاکسازی بودند مقرر بود که جزء حوزه‌های اخذ رای در شهر باشند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم تصریح کرد: همچنین طبق دستور ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در مکان‌هایی که قرار بود رای گیری برگزار شود تا شعاع 50 متری تمام بنرهای تبلیغاتی کاندیداها با نظارت اکیپ‌های رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات نیز وظیفه پاکسازی شهر ادامه یافت خاطرنشان کرد: پاکسازی و جمع آوری تبلیغات انجام شده در سطح شهر پس از انتخابات با استفاده از بیش از 200 نفر از نیروهای خدماتی شهرداری در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز