آیت الله نوری همدانی:

وهابیت به دنبال اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۵:۲۳
کد خبر: ۳۷۸۴۹۱
وهابیت به دنبال اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وهابیت به دنبال از بین بردن آثار تشیع است، گفت: یکی از اهداف وهابیت ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله نوری همدانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم در قم که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برپا شده با اشاره به اینکه استکبار از وهابیت حمایت می‌کند اظهارداشت: وهابیت امروز با این حمایت‌ها در مقابل تشیع ایستاده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وهابیت به دنبال از بین بردن آثار تشیع است افزود: یکی از اهداف وهابیت ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه وهابیون به دنبال ایجاد تقابل میان اهل تسنن و تشیع هستند خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌هایی مانند کوچه‌های بنی هاشم می‌تواند اثراتی داشته باشد که مدت‌های طولانی در ذهن‌ها باقی بماند.

وی با بیان اینکه احراف‌های بسیاری توسط وهابیون در دنیا ایجاد شده است تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌های مذهبی می‌توان اثرات مناسبی بر نقشه‌های شوم وهابیت داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی همچنین از برگزاری نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم توسط جوانان تقدیر و به تصویر در آوردن مظلومیت اهل بیت(ع) در تاریخ را موثر ارزیابی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز