معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:

سرعت تکمیل پروژه پل روگذر میثم شتاب می‌گیرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲:۰۸
کد خبر: ۳۸۰۶۵۶
سرعت تکمیل پروژه پل روگذر میثم شتاب می‌گیرد
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه پروژه روگذر میثم از زمان‌بندی تعیین‌شده عقب است شهرداری قم پیگیر تعیین تکلیف و تسریع در عملیات اجرایی پروژه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به وضعیت پروژه‌های شهری شهرداری قم اظهار کرد: پروژه پل روگذر میثم از جمله پروژه‌هایی است که عقب‌تر از برنامه زمان‌بندی بوده و به وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد دچار شده است.

وی با بیان اینکه پروژه روگذر میثم 30 درصد از زمان‌بندی تعیین‌شده عقب‌تر است، افزود: باوجود فعال‌بودن پروژه اما شرایط مناسبی بر پیشرفت پروژه حاکم نیست.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بارها در این خصوص به پیمانکار پروژه تذکراتی داده شده چراکه بسیاری از برنامه‌های شهری با کندی این پروژه با مشکل مواجه شده و امیدواریم به سرعت روند تسریع در عملیات اجرایی آن پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه روند پیشرفت پروژه روگذر میثم ناراضی‌کننده است، تصریح کرد: با پیمانکار پروژه در حال توافق هستیم تا در صورت امکان ادامه روند تکمیل پروژه توسط مجموعه شهرداری انجام شود.

قاری‌قرآن با بیان اینکه ادامه روند اجرایی پروژه توسط شهرداری شرایط مساعدی را بر آن حاکم خواهد کرد، افزود: در صورت توافق با پیمانکار و ورود مستقیم شهرداری به عملیات تکمیل روگذر، پیش‌بینی می‌شود ظرف چهار ماه پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد روند فعلی پروژه ادامه یابد حداقل تکمیل آن هشت ماه زمان می‌برد که این امر مشکلات فراوانی را برای مردم منطقه ایجاد می‌کند.

معاون شهردار قم تاکید کرد: شهرداری اجازه نمی‌دهد روند فعلی پروژه به دلیل مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده ادامه پیدا کند و راهی جز تسریع در تکمیل عملیات اجرایی روگذر میثم وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز