مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محل‌های اسکان زائران نوروزی

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۸:۵۸
کد خبر: ۳۸۳۱۹۹
اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محل‌های اسکان زائران نوروزی
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت:‌ در ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی در بوستان‌های مختلف قم به ویژه بوستان‌های محل اسکان موقت زائران و مسافران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان اظهار کرد: بخشی از برنامه‌هایی که در ایام نوروز از سوی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اجرا می‌شود مربوط به بوستان‌های محل اسکان زائران و مسافران است در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و نمایشگاهی پیش‌بینی شده است.

وی محتوای این نمایشگاه‌ها را مقوله‌های هنری، اجتماعی و مشاوره دانست و افزود: مشاوره در این نمایشگاه‌ها با رویکردهای دینی و اجتماعی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های این سازمان در قالب «استیج ثابت» اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از این برنامه‌ها، با موضوع فرهنگ شهروندی ارائه می‌شود که حاوی برنامه‌های مدنظر معاونت‌های مختلف شهرداری قم می‌باشد.

وی بخش دیگری از این برنامه‌ها را برنامه‌های هنری ذکر کرد و ادامه داد: برنامه‌‌های هنری ویژه بزرگسالان و کودکان پیش‌بینی شده است و شامل نقاشی، نقاشی روی چهره و برگزاری مسابقات آموزشی می‌شود.

موسوی‌نژادیان یکی دیگر از غرفه‌های‌ پیش‌بینی‌شده در این استیج را غرفه راهنمایی زائران دانست و گفت: تامین نیروی آموزش‌دیده در این غرفه‌ها بر عهده سازمان‌های همسو و تامین محتوای مورد نیاز بر عهده سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم قرار گرفته است.

وی غرفه‌های صنایع دستی و عفاف و حجاب را بخش دیگری از فعالیت فرهنگی شهرداری قم در این اماکن دانست و گفت: علاوه بر استیج ثابت، برای نقاطی که پذیرای جمعیت زیادی هستند اما امکان برپایی استیج ثابت وجود ندارد، «استیج سیار» پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه در بوستان‌های محل اسکان مسافران، برنامه‌های ورزشی نیز اجرا خواهد شد، گفت: با هماهنگی انجام گرفته با برخی هیئت‌های ورزشی شامل ورزش‌های همگانی، اسکیت و بدمینتون، مربیان ورزشی در این بوستان‌ها حضور مستمر خواهند داشت و مسابقات ورزشی در رشته‌های پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، بدمینتون، طناب‌کشی،‌ دارت، طناب‌زنی، گلف و اسکیت اجرا خواهد شد.

وی این بوستان‌ها را شامل بوستان علوی، بوستان بنیادی، بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز