حاشیه های دیدار صبا و پرسپولیس

استقبال گرم دایی از برانکو با شاخه گل

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۱:۰۹
کد خبر: ۳۸۳۲۷۷
استقبال گرم دایی از برانکو با شاخه گل
در آغاز دیدار دو تیم صبا و پرسپولیس در قم، علی دایی سرمربی صبای قم با شاخه گل از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دیدار دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران از دقایقی پیش آغاز شد در حالی که با حاشیه هایی همراه بود.

- حامد لک دروازه بان شماره یک صبای قم بر روی پیراهن تمرین خود نام هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیسی ها را درج کرده بود. 

-علی دایی در این بازی 3 مهاجم به زمین فرستاده است تا تیمش بتواند در همان نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند. او کریم اسلامی، فرید کریمی و محمد قاضی را در پست خط حمله خود قرارداده است و نکته  جالب این است که پیام صادقیان با تکنیک هم از پشت آنها را تغذیه خواهد کرد. 

-در حالی که با توجه به استقبال جالب توجه هواداران از بازی دو تیم صبای قم و پرسپولیس همه چیز برای برگزاری یک دیدار جذاب مهیاست، امکانات ضعیف استادیوم یادگار امام (ره) مانع بزرگی برای خبرنگاران برای پوشش لحظه به لحظه این بازی فراهم کرده است.

- در حالی که فقر تماشاگر یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ایران در این فصل محسوب می شود اما در این دیدار ورزشگاه یادگار امام قم بعد از دو سال کاملا پر شد.

- جمعیت زیادی از هواداران دو تیم پرسپولیس و صبای قم به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه پشت درب مانده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز