فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

استقرار نیروهای پلیس در ۵۰ نقطه از شهر قم همزمان با چهارشنبه آخر سال

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۴:۵۵
کد خبر: ۳۸۴۱۴۶
استقرار نیروهای پلیس در ۵۰ نقطه از شهر قم همزمان با چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه با هرگونه اخلال و بی‌نظمی از سوی ماموران پلیس قاطعانه برخورد می‌شود، گفت: نیروهای پلیس همزمان با چهارشنبه آخر سال در 50 نقطه از شهر قم مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کاظم مجتبایی امروز در نشست خبری پایان سال که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد با اشاره به برنامه‌های پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: نیروهای پلیس در این ایام در 50 نقطه حضور خواهند داشت و پنج محل نیز به صورت ویژه زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی با بیان برخی از توصیه‌ها در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: باید این مراسم به صورت یک مراسم اجتماعی مدیریت شود و به صورت اجتماع‌مدار و محله محور انجام شود.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال با هرگونه بی‌نظمی، مزاحمت و بستن راه‌ها قاطعانه برخورد خواهیم کرد و پیش‌بینی‌های لازم نیز به عمل آمده است.

مجتبایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه ایام نوروز اظهار کرد: این طرح ترافیکی از فردا در استان قم آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی از استقرار پایگاه‌های سیار در 20 نقطه از شهر خبر داد و گفت: از سوی این پایگاه‌ها امنیت اخلاقی، انتظامی و ترافیکی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این نیرو در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ خواهد داشت، گفت: امیدواریم که بتوانیم که در ایام نوروز امنیت قابل قبولی را برای مردم مهیا کنیم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات نیز اظهار کرد: برای نخستین بار تامین امنیت صندوق‌های رای به صورت کامل به پلیس واگذار شده بود و ما نیز در اجرای این ماموریت توانستیم که سربلند باشیم.

مجتبایی اظهار کرد: انتخابات در استان قم با شکوه ویژه و در نهایت نظم و امنیت برگزار شد و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام و انقلاب از سوی مردم افزوده شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس اهدافی نظیر اجتماعی کردن فضای کنترل جرم، ارتقای امنیت هوشمند و تمرکز بر مسائل سایبری را دنبال می‌کرد، اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده 70 درصد اهداف از پیش تعیین شده محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در بخش جرائم کارکنان نیز شاهد کاهش 50 درصدی کل جرائم و کاهش 27 درصدی جرایم مهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پلیس 110 قم در ارزیابی‌های صورت گرفته رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز