با حضور مدیرکل ورزش استان قم:

افتخارآفرینان و مدال‌آوران سال ۹۴ کشتی قم تجلیل شدند

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۹:۰۹
کد خبر: ۳۸۵۰۱۶
افتخارآفرینان و مدال‌آوران سال ۹۴ کشتی قم تجلیل شدند
چهره‌های موفق، افتخارآفرین و مدال‌آور کشتی قم در سال 1394 امروز در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سال 1394 در حالی رو به پایان است که ورزشکاران رشته کشتی همچون سال‌های اخیر بار دیگر برای ورزش قم در این سال افتخارآفرین شدند و با حضور درخشان در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی بر اعتبار کشتی و ورزش قم افزودند.

این در حالی است که هیئت کشتی قم یکی از هیئت‌های ورزشی فعال در ورزش قم به شمار می‌رود و این هیئت به واسطه عملکرد خوب و مثبتی که در شناسایی استعدادهای کشتی، حضور موفق در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، اجرای مطلوب رقابت‌های استانی و کسب سهمیه‌های ملی دارد، هم در سطح استان و هم در سطح کشور در بین هیئت‌های برتر قرار می‌گیرد.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان سال 1394 کشتی قم با تقدیر از مربیان برتر و  مدال‌آوران میادین بین‌المللی و کشوری این رشته ورزشی به انجام رسید تا چهره‌های شاخص کشتی قم با انگیزه بیشتری خود را برای افتخارآفرینی در میادین سال جدید آماده کنند.

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشتی استان قم امروز به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم و با حضور حسن عابدی مدیر کل، روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این اداره کل برگزار شد.

در آغاز این مراسم محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت کشتی استان قم در بخش‌های مختلف اعم از ورزشی،‌ فرهنگی و آموزشی شامل اعزام‌ها و اقدامات صورت گرفته برای رشد و توسعه کشتی قم ارائه کرد.

در ادامه این مراسم روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی، ضمن تقدیر از افتخارآفرینان کشتی قم، ابراز امیدواری کرد که این قهرمانان بتوانند در سال 95 نیز علاوه بر تداوم موفقیت‌های خود در سطح کشور، در میادین برون‌مرزی نیز بدرخشند.

در ادامه این مراسم که با قهرمانان، مربیان و داوران کشتی قم نیز در آن حاضر بودند، تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران طلا، نقره و برنز کشتی قم در رقابت‌های قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌های ملی و میادین برون‌مرزی همراه با قدردانی از مربیان شاخص کشتی استان قم صورت گرفت.

در این مراسم از مهدی ابراهیمی به عنوان دارنده مقام قهرمانی رقابت‌های جام نیکولاپتروف بلغارستان، روح‌الله نعمتیان قهرمان کشتی آلیش ایران، علیرضا نجاتی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و ابوالفضل زینتی‌رفاه نایب‌قهرمان مسابقات فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور قدردانی شد.

رضا مردی به عنوان نفر سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی عمومی کشور، مهدی قربانی نایب‌قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی عمومی کشور، مهدی قادری نایب‌قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان کشتی عمومی کشور و مهدی مراد حاصلی نفر سوم مسابقات قهرمانی جوانان عمومی کشور نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از سه مربی فعال در عرصه کشتی فرنگی استان قم نیز تجلیل به عمل آمد و بر این اساس ابتدا روح‌الله میکاییلی که علاوه بر سابقه‌ مربیگری تیم‌های ملی کشتی فرنگی در رده‌های سنی مختلف، موفق به کسب عنوان برترین مربی کشتی فرنگی کشورمان در سال‌های 1393 و 1394  شده بود به عنوان مربی برتر قدردانی شد و مهدی علیزاده‌پورنیا به همراه ناصر تهرانی که سابقه چندین دوره مربیگری تیم ملی نونهالان کشورمان را دارد به عنوان دیگر مربیان موفق کشتی قم مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما