مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های کمپینگ فدک و غدیر

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۱:۱۷
کد خبر: ۳۸۵۲۸۷
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های کمپینگ فدک و غدیر
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های لازم در بوستان‌های فدک و غدیر اختصاص یافته و سعی داریم برای ایام تابستان این بوستان‌ها را آماده‌سازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان در حاشیه آغاز طرح نوروزی شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی برخی بوستان‌ها برای استقبال از زائرین و اسکان نوروزی اظهار کرد: امکانات لازم در بوستان‌ها و کمپینگ‌های محل اسکان فراهم شده تا زائرین مشکلی درخصوص خدمات ضروری در این فضاها نداشته باشند.

وی با اشاره به تعیین 17 بوستان برای اسکان زائرین در ایام نوروز ادامه داد: بوستان‌های مهدی، ‌هاشمی، معلم و خبرنگار در منطقه یک، بوستان‌های امام رضا(ع) و جوان در منطقه دو، بوستان‌های ریحانه، بنیادی، فدک، لاله، شیرازی و سلام در منطقه سه، بوستان علوی در منطقه چهار، بوستان‌های نیایش و ولی عصر در منطقه پنج، بوستان نبوت در منطقه 6 و بوستان غدیر در منطقه هشت برای اسکان زائر در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به وجود منطقه هفت شهرداری در مرکز شهر و امکان ایجاد ترافیک در بوستان‌های این منطقه، فضای اسکان در آن در نظر گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: البته برخی بوستان‌های این منطقه به صورت ذخیره آماده شده تا در صورت نیاز، این بوستان‌ها نیز وارد چرخه خدمات‌رسانی شود.

جوادیان با بیان اینکه درخصوص تأمین تسهیلات و امکانات لازم از بوستان‌های محل اسکان مکرراً بازدید می‌شود، گفت: مشکلات عمرانی، خدماتی و ابنیه بوستان‌های محل اسکان برطرف شده و در برخی موارد نیز بسترهای لازم خدمات‌رسانی در حال ایجاد است.

وی با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بوستان فدک و غدیر تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار بتوانیم این کمپینگ‌ها را برای ایام اسکان زائرین در ایام تعطیلات تابستانی آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز