امضای میثاق نامه کمپین “نه به تصادفات جاده ای” استاندار و مردم قم

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷:۳۶
کد خبر: ۳۸۵۳۲۴
امضای میثاق نامه کمپین “نه به تصادفات جاده ای” استاندار و مردم قم
استاندار قم مسئولان و مردم هنرمندان و ورزشکاران استان قم یک صدا با جوانان هلال احمر سراسر کشور به تصادفات جاده ای “نه” گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کمپین "نه به تصادفات جاده ای" مورد از سوی مسولان و مردم استان قم مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مهندس صادقی استاندار، سیار فرماندار قم، شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش، سرهنگ صادقی معاون اجتماعی نیروی انظامی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیرکل سازمان تبلیغات استان و جمعی از نخبگان دانشگاهی مدیران و معلمان مدارس و اعضای جوانان هلال احمر قم به کمپین ملی " نه به تصادفات جاده ای" پیوستند.

این کمپین ملی در قم با همراهی هنرمندان و ورزشکاران ملی روبرو شده که در این میان می توان به نام امیر مهدی زاده قهرمان ملی کاراته جهان، مجتبی چهره نما قهرمان رشته پرتاب وزنه استان قم و محمد غفاری شاعر جوان و مسول آفرینش های ادبی حوزه هنری قم اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر و شورای معاونین و مربیان حوزه جوانان قم به همراه رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی منطقه جعفر آباد، مسئول ثبت احوال و رئیس مخابرات شهر جعفریه، و جمعی از کسبه این شهر، همگام با جوانان هلال احمر در سراسر کشور با امضای میثاق نامه به کمپین "نه به تصادفات جاده ای" پیوستند.

گفتنی است؛ طرح این بسیج اطلاع رسانی با سه پیام رعایت سرعت مجاز، سبقت مجاز و عدم رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی توسط سازمان جوانان هلال احمر آغاز شده و فراگیری و آموزش چهره به چهره این پیام ها  به مسافران می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفادت جاده ای و اطلاع رسانی عمومی ایفا نماید.

نظر شما