رئیس دانشگاه علوم پزشکی:

مراکز درمانی قم در ایام نوروز فعال است/ تلاش برای خدمت رسانی مطلوب

۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۱:۱۹
کد خبر: ۳۸۵۵۵۳
مراکز درمانی قم در ایام نوروز فعال است/ تلاش برای خدمت رسانی مطلوب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمامی مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی استان در ایام نوروز فعال بوده و با حضور متخصصان در بخش های مختلف تلاش خواهیم کرد تا خدمات رسانی مطلوبی را ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه با حضور در کمیته امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائرین نوروزی قم افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم در ایام نوروز با برنامه ریزی های لازم در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداشته و می کوشد تا بهترین خدمات را ارائه کند.

وی همچنین گفت: موضوع فرهنگ سازی در کاهش تصادف های جاده ای امر بسیار مهمی است که نباید از آن غفلت شود و باید همگان بکوشیم با فرهنگ سازی تصادف های جاده ای را کاهش دهیم.

ایرانی خواه بیان داشت: تصادف های جاده ای مشکلات بسیاری را هر ساله برای خانواده ها و همچنین کشور به وجود می آورد که با رعایت قوانین و استفاده از سرعت مجاز می توانیم این تصادفات را کاهش دهیم.

وی در این بازدید از نزدیک با فعالیت های این کمیته آشنا شد و به کمپین ملی «نه به تصادف های جاده ای» پیوست.

ایرانی خواه گفت: کمپین ملی «نه به تصادف های جاده ای» امر بسیار مناسبی در گسترش فرهنگ سازی درست رانندگی کردن است که امیدواریم شاهد نتایج گسترده آن باشیم.

ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم فعالیت خود را از 27 اسفندماه آغاز کرد و تا 15 فروردین ماه سال آینده آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز