شهردار قم مطرح کرد

ساماندهی جدی وانت‌بارها از ۱۵ فروردین

۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۹:۵۸
کد خبر: ۳۸۶۵۵۷
ساماندهی جدی وانت‌بارها از ۱۵ فروردین
شهردار قم گفت: طرح ساماندهی وانت‌بارها از 15 فروردین ماه با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقاییان‌نژاد امروز در دیدار مدیران رسانه‌های استان قم با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: امیدواریم که در سال جدید از برکات این میلاد فرخنده بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه سال 95 دارای اهمیت‌های خاص خود است، بیان کرد: شهرداری ارگانی عمومی، مستقل و غیردولتی است و در مباحث سیاسی هیچ شرکتی نخواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد که زمینه اقبال مردم به نظام را فراهم کنیم و هرچه اقبال مردم به نظام افزایش یابد، قطعا می‌تواند انقلاب را تقویت کند.

شهردار قم با اشاره به اینکه شهر قم از نظر تامین زیرساخت‌ها مظلوم واقع شده است، ادامه داد: شهر قم دارای کاستی‌های خاص خود است و این کاستی‌ها با وجود پشتوانه و آوازه‌ قم جای تعجب دارد؛ باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که شهر قم در حد شان خود ظاهر شود.

وی با اشاره به فقدان برخی از تسهیلات در شهر قم تصریح کرد: شهرداری‌ها محور امور اجرایی در شهرها هستند و ما در سال 94 تلاش کردیم که ماشین شهرداری را آماده حرکت کنیم و امیدواریم که این ماشین در مباحث زیست‌محیطی، ارتباطات اجتماعی تعامل با ارگان‌ها و... حرکت جدی خواهد داشت.

سقاییان‌نژاد با بیان اینکه از 15 فروردین منظر بصری شهر قم تغییر خواهد کرد، اظهار کرد: در مبحث ساماندهی وانت بارها با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به جد وارد عمل خواهیم شد و از این پس وانت‌بارها در پنج محلی که مشخص شده است مستقر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: وانت بارها باید شناسنامه‌دار شوند و غربالگری لازم در حال انجام است و در ساعاتی که اعلام خواهد شد در مراکز مشخص شده بدون اینکه مشکلی در تردد شهروندان ایجاد کنند می‌توانند مستقر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز