معاون شهردار قم مطرح کرد

ساماندهی ترافیکی ویژه سه نقطه شهر قم در روز طبیعت

۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۱:۴۲
کد خبر: ۳۸۷۱۷۳
ساماندهی ترافیکی ویژه سه نقطه شهر قم در روز طبیعت
معاون شهردار قم گفت: ساماندهی ترافیکی میدان شهدای ۷۲ تن، بلوار غدیر و مسجد مقدس جمکران با مشارکت سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پلیس‌راه در دستور کار شهرداری قم برای روز طبیعت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع، با بیان اینکه شهرداری قم در روز طبیعت اقدامات خود را با دو محوریت آماده‌سازی فضای عمومی شهر برای شهروندان و خدمات‌رسانی به زائران دنبال می‌کند، اظهار کرد: کمپینگ‌های مسافرتی در بوستان‌های فدک و امام رضا(ع) به صورت ویژه آماده استقبال از زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه فضاهای سبز شهری نیز برای شهروندان به شیوه مطلوبی آماده‌سازی شده است، اضافه کرد: در روز طبیعت داخل شهر قم حجم مسافر کمتری خواهیم داشت اما با توجه به موقعیت جغرافیایی تردد خودروهای عبوری از حاشیه شهر قم افزایش چشمگیری دارد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: در روز سیزدهم فروردین‌ماه نقاط مشخصی در سطح شهر برای تحویل گرفتن سبزه‌های عید مشخص شده است که امیدواریم شهروندان قمی با نگاه به این موضوع، از ریختن سبزه‌ها در خیابان‌ها و معابر شهری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم به تفکیک زباله‌های خشک و تر توجه ویژه دارد، مطرح کرد: شهروندان قمی باید پسماندهای شهری را به نیروهای شهرداری تحویل داده و در نظافت محیط شهری قم مشارکت داشته باشند.

سامع یادآور شد: ساماندهی ترافیکی میدان شهدای 72 تن، بلوار غیر و مسجد مقدس جمکران با مشارکت سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پلیس راه در دستور کار شهرداری قم برای روز طبیعت قرار گرفته است تا در این روز حجم ترافیکی استان را در حد امکان کاهش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز