سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم تکمیل می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۴:۳۲
کد خبر: ۳۸۷۷۶۷
سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم تکمیل می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم با همکاری وزارت ورزش و جوانان در سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی اظهار داشت: استان قم در حال حاضر حتی یک سالن ورزشی استاندارد، آبرومند و مطابق با استاندارهای بین المللی برای میزبانی از رویدادهای بزرگ یا پرتماشاگر ندارد.

وی افزود: سالن شهید حیدریان قم با گنجایش تقریبی ۲ هزار نفر در حال حاضر میزبان مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان است اما این سالن پاسخگوی نیاز ورزش استان نیست و به دلیل محدودیت امکانات در این سالن برای میزبانی از برخی مسابقات با مشکل مواجه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: به همین منظور طرح سالن ۴۵۰۰ امام رضا(ع) واقع در منطقه پردیسان قم را با قوت دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال اقدامات موثری برای تکمیل این پروژه برداریم.

عابدی بیان داشت: پروژه سالن ۴۵۰۰ نفره امام رضا(ع) به دلیل کمبود منابع مالی به صورت نیمه تمام باقی مانده اما وزارت ورزش و جوانان قصد دارد امسال با تخصیص بودجه مناسب و با حمایت مسئولان استانی، این طرح عمرانی بزرگ را به سرمنزل مقصود برساند.

وی عنوان کرد: بودجه این طرح مربوط به اداره کل ورزش و جوانان قم نیست و مجری احداث این سالن بزرگ، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است که به وزارت ورزش و جوانان وابستگی دارد و در زمینه تکمیل این سالن کارها به دست وزارت ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در سفر اخیر سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزارت ورزش به قم و گفتگوی وی با استاندار قم مقرر شد ساز و کاری برای تأمین بودجه لازم برای تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری تخصیص داده شود.

نظر شما