سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

جایگاه صبای قم را ارتقا‌ء می‌دهیم

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۸:۲۸
کد خبر: ۳۸۹۳۳۹
جایگاه صبای قم را ارتقا‌ء می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال صبای قم مصاف تیمش با سایپا تهران را یکی از بای‌های بزرگ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توصیف کرد و گفت: جایگاه صبا را تا حضور در جمع 5 یا 6 تیم بالای جدول ارتقاء می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و سایپای تهران که امروز در باشگاه صبا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصافی که از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تیم سایپا داریم به نظر من یکی از بازی‌های بزرگ لیگ است.

وی ادامه داد: یقینا بازی دشواری پیش‌رو داریم زیرا با تیم خوبی بازی می‌کنیم، تیمی که هم کادر فنی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی در آن هستند، به نظر در باشگاه سایپا همه چیز جای مشخصی دارد و کارها در این باشگاه بر اساس برنامه پیش‌ می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: سایپا از نظر ساختاری در زمره باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشورمان قرار دارد و خوشحالم که افتخار حضور در این باشگاه را داشته‌ام و سایپا تنها باشگاهی بوده که من در آن هیچ مشکلی حس نکردم.

وی در ادامه راجع به نتایج و عملکرد تیم صبای قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر ابراز کرد: ما تا این هفته از لیگ برتر نتوانسته‌ایم نتایجی که تیم صبا در نیم‌فصل نخست لیگ گرفت را تکرار کنیم، البته این موضوع کاملا طبیعی به نظر می‌رسد ولی اشتباهاتی که خودمان هم مرتکب شدیم به این شرایط دامن زد.

دایی تصریح کرد: با این حال تمام بازیکنان تیم متحد شده‌اند که در 6 بازی باقی‌مانده از لیگ پانزدهم با تمام توان برابر حریفان قرار گرفته و بهترین نتایج را کسب کنیم تا جایگاه تیم صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر را به پنج یا 6 تیم بالای لیگ ارتقا‌ء بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نحوه مدیریت باشگاه صبا در عملکرد تیم صبا نقش‌ داشته‌ است، اظهار کرد: مدیریت در این وضعیت نمی‌توانست کاری انجام بدهد، ما کاستی‌هایی از آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال داشتیم و هنوز هم وجود دارند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در حال حاضر گفتن کمبودها و کاستی‌های تیم صحیح نیست، ضمن اینکه از نظر شرایط فنی، تیمی که در ابتدای فصل مسابقات بدنسازی اصولی انجام نمی‌دهد و بدن بازیکنان را برای یک دوره مسابقات پرفشار آماده نکرده مواجهه با چنین وضعیتی کاملا قابل تصور است.

وی یاد آور شد: زمانی که ما وارد مسابقات شدیم بازیکنان تیم صبا در 15 دقیقه آغازین مسابقه تمام توان خود را به کار می‌گرفتند و در بین مسابقات سعی کردیم از تعطیلی لیگ بهره برده و کاستی‌هایی که بازیکنان از نظر جسمانی دارند تامین کنیم زیرا افت بدنی آنها طبیعی بود.

دایی تاکید کرد: در حال حاضر جای صحبت در خصوص موضوعاتی غیر از مسائل فنی نیست ما مصمم هستیم که 6 بازی باقی مانده تا پایان لیگ را با ارائه بهترین عملکرد خود تمام کنیم، تمام تیم‌ها در طول فصل با توجه به نفراتی که به کار گرفته‌اند از 17 یا 18 بازیکن بازی می‌گیرند اما تمام فشارها در تیم ما روی 12 بازیکن بوده و سن بالا نیز در این مسیر بسیار مهم است.

وی راجع به مصدومیت‌ها که صبا را در این فصل دچار مشکل کرد، افزود: ما به دلیل آسیب‌دیدگی در مقاطع مهم فصل بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم، علی‌محمدی که در حال حاضر بهترین گلزن صبا است خوب کار می‌کرد اما نتوانستیم از او و چند مهره دیگر خوب استفاده کنیم زیرا خوب بدنسازی نکرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز