سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران عنوان کرد

ایجاد فرصت برای حضور بازیکنان جوان

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۰:۴۸
کد خبر: ۳۸۹۳۴۰
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نسبت به دیدارهای‌ آتی و بهتر شدن موقعیت سایپا در جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدوار هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجید جلالی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا تهران که در باشگاه صبا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اینکه در چند بازی گذشته امتیاز از دست داده‌ایم اما همچنان به دیدارهای‌ آتی و بهتر شدن موقعیت سایپا در جدول امید داریم.

وی اضافه کرد: سایپا تا قبل از تعطیلات نیم‌فصل در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار داشت و اکنون رتبه هفتم را در اختیار دارد و این جابجایی‌ها در جدول رده‌بندی برای تمام تیم‌ها رخ داده و جای نگرانی نیست فقط باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هنوز 6 هفته تا پایان بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده و با اینکه در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما همچنان امیدواریم که با پیروزی در دیدارهای پیش‌رو، موقعیت سایپا در جدول بهتر شود.

وی با اشاره به شناخت دقیق از تیم صبای قم برای بازی‌ هفته بیست و پنجم عنوان کرد: این تیم هم خوب بازی می‌کند اما با توجه به اطلاعات خوبی که از این تیم کسب کرده‌ایم، می‌خواهیم ضمن ارائه یک بازی خوب و حساب شده، از این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

جلالی تصریح کرد: نوسان و بالا و پائین شدن تیم‌ها در طول لیگ تنها برای تیم سایپا اتفاق نمی‌افتد بلکه برای تمام تیم‌ها ممکن است رخ بدهد و شاید فقط یک یا دو تیم از این وضعیت مستثنی باشند، پس نباید این جابجایی‌ها برای مدیران، مربیان و بازیکنان جای نگرانی داشته باشد زیرا ما برای هدف‌مان تلاش خود را کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم مانند هر تیم دیگری امکان درگیر شدن با چالش‌ها را داریم ولی پیش از بازی هفته بیست و پنجم با صبای قم جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشتیم و مصمم شدیم که از این به بعد برای رسیدن به اهداف‌مان بیشتر متمرکز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: من تجربه کار در تیم‌های مختلف را دارم، با تیم‌هایی که به مقام قهرمانی رسیده‌ایم و با تیم‌هایی که از لیگ سقوط کرده‌ایم، اما آنچه که من را برای کار و تلاش بیشتر مصمم می‌کند، ایجاد فرصت برای حضور بازیکنان جوان است.

وی یادآور شد: از زمانی که در تیم سایپا تهران حضور دارم، 12 بازیکن جوان و جویای‌نام از این تیم معرفی کرده‌ام، اتفاقی که برای تیم سایپا از نظر اقتصادی آورده دارد، هم در تیم ملی می‌درخشند و هم اینکه پشتوانه‌ای برای آینده سایپا محسوب می‌شوند،‌ از نظر من اصل کار در فوتبال این است و قهرمانی خیلی زود از یادها می‌رود و این‌ کارها باقی می‌ماند.

جلالی در ادامه با اشاره به وضعیت بازیکنان سایپا برای مصاف با صبای قم،گفت: آندرانیک تیموریان در این بازی همچنان امکان همراهی تیم ما را ندارد ولی سایر بازیکنان برای دیدار با صبای قم در شرایط خوبی هستند.

نظر شما