شهردار قم خبر داد

احداث هتل پنج ستاره توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۰:۵۰
کد خبر: ۳۹۰۱۲۸
احداث هتل پنج ستاره توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شهردار قم از تصویب احداث هتل پنج ستاره توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در شورای اسلامی شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار مدیران شهرداری قم با احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نزدیک به 500 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری قم در سال جاری رفع شده است، اظهار کرد: شهرداری باید با دریافت هزینه خدمات و عوارض شهری بخشی از منابع مالی خود را برای عمران شهری تامین کند.

وی از دیدار با مراجع تقلید در هفته‌های اخیر یاد کرد و افزود: تاکیدات مراجع تقلید در حوزه بهبود وضعیت عمران شهری بسترهای مناسبی را برای جذب بودجه‌های کشوری توسط مسئولان فراهم کرده است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمران شهری با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است تصریح کرد: پروژه شهیدان محمودنژاد تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد اما برخی از پروژه‌های گذشته مشکلات خاصی دارد که رفع این مشکلات نیازمند زمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه پسماند شهری بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرده و با مشارکت مردم تفکیک از مبدا را نیز به نتایج مطلوبی برسانیم.

سقائیان‌نژاد جمع‌آوری متکدیان را یکی از اولویت‌های شهرداری قم برشمرد و عنوان کرد: برخی از نقاط شهر برای دستفروشان تعیین شده است تا بتوانیم با ساماندهی آنها مشکلات شهری را کاهش دهیم.

وی از افزایش سرانه فضای سبز در شهر قم یاد کرد و با اشاره به تدوین برنامه 1414 با کمک مسئولان مختلف استانی، ائمه جمعه و مراجع تقلید گفت: شهرداری قم توانسته به آرامش مناسبی برسد و اکنون می‌تواند از ظرفیت‌های قم با همدلی و همیاری دیگر مسئولان استانی بهره‌برداری مطلوب‌تری انجام دهد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه رفع 500 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری قم در سال جاری برنامه‌ریزی شده است مطرح کرد: احداث شهرک سلامت گام مناسبی در حوزه سلامت و بهداشت قم است اما در احداث این شهرک باید به حقوق شهر نیز توجه شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه احداث هتل پنج ستاره با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص) به تصویب رسیده است، عنوان کرد: تصویب احداث مدینه‌الزائر فردا در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم مطرح می‌شود.

سقائیان‌نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه از سال 81 تاکنون مسئولان نسبت به افزایش حقوق نیروهای شهرداری توجهی نکرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم در مجلس دهم برای رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما