آیت الله سعیدی:

تاسف می خورم از برخی رسانه ها که هر روز بر علیه دولت حرف می زنند/انتقادها بدون تخریب باشد/نباید اینگونه دولت را تخریب کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۹:۴۹
کد خبر: ۳۹۰۶۰۵
تاسف می خورم از برخی رسانه ها که هر روز بر علیه دولت حرف می زنند/انتقادها بدون تخریب باشد/نباید اینگونه دولت را تخریب کرد
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: تاسف می خورم از برخی رسانه ها که هر وقت که منتشر می شوند یک حرف علیه دولت می زنند و این جای تعجب دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سعیدی امروز در دیدار با مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر طی سخنانی ابراز داشت: طبع دنیا و حضور در دنیا، الزاماتی دارد که با آن انسان عبادت می کند و به مسائل عمل می کند و برای قیامت خود توشه ای بر می دارد.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین آن این است که در دنیا با اقتضائات دنیایی به تکلیف عمل کنیم و یکی از مهمترین آن موضوع معیشتی است.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: توجه به دنیا برای انجام تکالیف امر مهمی است و باید بدانیم که تلاش ما این باشد که آبادانی دنیا مرکبی برای رسیدن ما به آخرت باشد، نگاه کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: نگاه موحدان به دنیا و مسائل اقتصادی، این است که نگاهی برای رسیدن به آخرت باشد.

وی گفت: گاهی وقت ها نمی دانند که سبک دین و سبک نظام دینی و ولایی چیست و از نظر ناآگاهی متوجه نیستند که وقتی در کشوری مثل ایران دولتی تشکیل می شود، باید این دولت تایید شده و حمایت شود.

آیت الله سعیدی گفت: تاسف می خورم از برخی رسانه ها که هر وقت که منتشر می شوند یک حرف علیه دولت می زنند و این جای تعجب دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: همه یک دین و یک ملت و یک کشور هستیم و باید همدیگر را تایید کنیم، در زمان طاغوت ما آرزو داشتیم که یک روحانی و یک شخصیت مذهبی در نظام مسئولیت داشته باشد، الان رئیس جمهور مملکت یک فرد روحانی و فرزند حوزه است، باید قدر بدانیم.

وی افزود: این کوبیدن یکدیگر کار بسیار بدی است، نباید نسبت به دولت تخریب صورت گیرد، اگر انتقادی هم هست باید به درستی و بدون تخریب باشد.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: شما دست بازی در گره گشایی دارید و در راستای ترویج مسائل فرهنگی و دین مبین اسلام نیز اقدام می کنند که این بسیار ارزشمند است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: کارهای فرهنگی و کارهای تبلیغی انجام دهید و شما کوثر هستید و باید با بهره گیری از این نام مقدس اقدام و تلاش داشته باشید.

وی تصریح کرد: شما باید کوثری باشید و جناح بندی در کار شما نباشد و از جریانات سیاسی دوری کنید و تلاش کنید همواره در خدمت مردم باشید.

نظر شما