آیت الله حسینی بوشهری:

اقتصاد مقاومتی عملا اجرایی شود/موسسه کوثر اقدامات موثری در اقتصاد مقاومتی انجام داده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۸:۵۹
کد خبر: ۳۹۰۸۰۲
اقتصاد مقاومتی عملا اجرایی شود/موسسه کوثر اقدامات موثری در اقتصاد مقاومتی انجام داده است
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اقدام و عمل مهم است که شما در این راستا تلاش کرده اید و عملا اقتصاد مقاومتی را اجرایی می کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) گفت: دشمنان ما چند سالی است که با تمام وجود در قالب های مختلف بیشترین اهانت ها را به امام هادی(ع) انجام داده اند.

وی عنوان داشت: زیارت جامعه کبیره کلماتی که در آن است تعبیرات بلندی که در آن به کار رفته و همچنین تعبیر و توصیفی که از جایگاه معصومین به کار رفته در کمتر جایی شاهد هستیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: در مسائل دنیوی هر کسی یک سری قواعدی دارد که اگر به درستی انجام ندهد قطعا به مشکل بر خواهیم خورد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: در حال حاضر اقدامات گسترده ای در اصلاح چهره بانک ها انجام شده ولی انتظارات بیشتر است و موسسه شما که متبرک به نام حضرت زهرا(س) است باید در گسترش بانکداری اسلامی بکوشید.

وی عنوان داشت: باید از این نام کوثر مراقبت و تلاش کنید که این عزت همواره باقی بماند و از این نام حفاظت کنید.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: شما در بازاری ورود پیدا کرده اید که همه آن سود است و یک سود معنوی که باید قدردان خداوند باشید.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اقدام و عمل مهم است که شما در این راستا تلاش کرده اید و عملا اقتصاد مقاومتی را اجرایی می کنید.

وی گفت: دشمن ما را کشور قدرتمند می دانند و مشاهده کردید که بر سر موشک ها چگونه سر و صدا راه انداختند چرا که نمی خواهند ایران قدرتمند باشد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عنوان داشت: در موضوع اقتصاد هم اینگونه است و باید بکوشید تا کشور قدرتمند عمل کند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به خدمات موسسه کوثر در قم گفت: این موسسه در استان نیز تلاش های جدی و مهمی دارد که از خدمات آنها قدردانی می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز