از ۲۹ فروردین تا دوم اردیبهشت‌ماه

دوچرخه‌سواران قم برای کسب عناوین برتر لیگ جوانان ایران رکاب می‌زنند

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۶:۴۴
کد خبر: ۳۹۱۱۲۲
دوچرخه‌سواران قم برای کسب عناوین برتر لیگ جوانان ایران رکاب می‌زنند
دوچرخه‌سواران استان قم کمتر از یک هفته دیگر در رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری رده‌های سنی پایه باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی لیگ کورسی قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل 1395 در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

در شرایطی که این دوره از رقابت‌های لیگ کورسی پسران کشور در مراحل مختلف برنامه‌ریزی شده و در طول سال به انجام می‌رسد، رکاب‌زنان در دو رده سنی و در مواد پیست و جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و هیأت دوچرخه‌سواری قم نیز چهره‌های شاخص این رشته را اعزام می‌کند.

برای این منظور برگزاری مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کورسی قم در هر دو رشته پیست و جاده توسط هیأت دوچرخه‌سواری قم برنامه‌ریزی شده و رکاب‌زنان قم در تلاش برای کسب مجوز عضویت در ترکیب تیم اعزامی قم به این پیکارها، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیأت دوچرخه‌سواری قم قرار است رقابت‌‌های انتخابی این قم در هر دو ماده زیر مجموعه رشته کورسی، روز پنجشنبه هفته جاری بیست و ششم فروردین‌ماه در نزدیکی‌های مسجد مقدس جمکران و در مسیر این مسجد تا کوه خضر نبی قم به انجام برسد.

این در حالی است که طبق برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری، نخستین مرحله مسابقات لیگ‌های دو رده سنی جوانان و نوجوانان پیست و جاده کشور در بخش پسران از روز یکشنبه بیست و نهم فروردین‌ماه آغاز شده و تا اول اردیبهشت در تهران برگزار شود.

با توجه به مهلتی که فدراسیون دوچرخه‌سواری برای ثبت‌نام رکاب‌زنان و تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته، باشگاه‌های متقاضی باید آمادگی خود را حداکثر تا بیست و ششم فروردین‌ماه به منظور برنامه‌ریزی به فدراسیون دوچرخه‌سواری ارسال کنند.

این در حالی است که دوچرخه‌سواران رده سنی نوجوانان مجاز به حضور در این لیگ هستند و امتیاز آنها 20 درصد بیشتر از جدول امتیاز دهی جوانان لحاظ می‌شود، ضمن اینکه هر تیم برای حضور در این رقابت‌ها مجاز به اعزام 6 رکاب‌زن و دو همراه است.

محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها نیز مشخص شده و رکاب‌زنان رده سنی جوانان باید متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1378 باشند، ضمن اینکه رکاب‌زنان رده سنی نوجوانان باید متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1380 باشند.

زمان پذیرش رکاب‌زنان برای حضور در این دوره از مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور روز یکشنبه بیست و نهم فروردین‌ماه است و جلسه فنی نیز در همین روز برگزار می‌شود، ضمن اینکه تیم‌ها تا اول اردیبهشت رقابت می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون دوچرخه‌سواری اسامی داوران قضاوت‌کننده در نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر جاده سال 1395 را نیز اعلام کرده و نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر جاده در بخش آقایان از بیست و سوم فروردین‌ماه به مدت سه روز در تهران به انجام خواهد رسید.

رکاب‌زنان قم در حالی به این مرحله از مسابقات اعزام می‌شوند که امسال به نفرات برتر در تمامی رشته‌های تعقیبی تیمی، تعقیبی انفرادی، اسکرچ، پوینت‌ریس، مدیسون، اومنیوم، تیم اسپرینت، 200 متر، کایرین و یک کیلومتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز