نخستین جشنواره مردمی عکس فجر استان قم در نگارستان اشراق برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۸:۱۶
کد خبر: ۳۹۱۵۶۴
نخستین جشنواره مردمی عکس فجر استان قم در نگارستان اشراق برگزار شد
اعظم نجفعلی زاده، سرپرست انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان قم، با اعلام این خبر افزود: انجمن عکس بسیج هنرمندان استان، در نظر داشت که همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مردمی عکس فجر را برگزار کند که به منظور بالا بردن سطح کیفی مراسم، ورک شاپ تخصصی عکاسی مفهومی با حضور استاد کمال الدین شاهرخ و نزدیک ورک شاپ هنر انقلاب با حضور ابراهیم سلیمانی، از جمله برنامه هایی بود که در این روز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نجفعلی زاده با اشاره به اینکه بایستی تلاش کرد که هنر عکاسی استان قم را با وجود پتانسیل های خلاق و هنرمندی که در عکس و عکاسی دارد در سطح ملی به ظهور و بروز رساند، افزود:انجمن عکس سازمان بسبج هنرمندان درصدد کمک به رسالت هنر انقلابی و همراستا با بیانات مقام معظم رهبری درسال 95، با اقدام و عملی مضاعف به دنبال بالا بردن سطح کیفی عکاسان بسیجی هنرمند استان قم خواهد بود.

سرپرست انجمن در خصوص حضور خانواده شهید سعید سامانلو از شهدای مدافع حرم استان در این مراسم، بیان داشت: برنامه ویژه انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان قم، متبرک شدن مراسم روز هنر انقلاب به عطر حضور شهید و خانواده محترم ایشان بود. وی افزود: راه صدساله را اینان یک شبه مى روند.

در خلال مراسم از پدر گرامی شهید خواسته شد تا خاطراتی را از شهید بزرگوار ایراد کنند که بیانات ایشان مورد توجه و عنایت ویژه حضار قرار گرفت.

دیگر برنامه انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان قم در روز هنر انقلاب اسلامی، اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره مردمی فجر استان بود.

این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر کلید خورد که از میان آثار رسیده به دبیرخانه 3اثر به عنوان آثار برگزیده و 3اثر به عنوان آثار حائز تقدیر منتخب شدند.

گفتنی ست که حضار در پایان مراسم با گرفتن عکس یادگار ، اساتید کمال الدین شاهرخ ( ریاست انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور) و نیز جناب افراسیابی (دبیر محترم انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور) را بدرقه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز