کیک‌بوکسینگ‌کار قم به مسابقات جهانی ۲۰۱۶ اعزام می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۹۳۱۶۹
کیک‌بوکسینگ‌کار قم به مسابقات جهانی ۲۰۱۶ اعزام می‌شود
کیک‌بوکسینگ‌کار موفق و مدال‌آور استان قم خود را برای اعزام به رقابت‌ای کیک بوکسینگ سال 2016 قهرمانی جهان آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ورزش‌های رزمی در قم دارای یک هیئت مستقل است و ورزشکاران و قهرمانان این هیئت ورزشی هر ساله از مسابقات مختلف داخلی و برون‌مرزی مدال‌های متنوعی برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان می‌آورند.

هیئت ورزش‌های رزمی یکی از پرجمعیت‌ترین هیئت‌های ورزشی استان قم به شمار می‌رود و آمار ورزشکاران سازمان یافته آن با دو هیئت ورزشی دیگر یعنی فوتبال که پرمخاطب‌ترین رشته است و هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام که در قم ورزشکاران زیادی دارد، در رقابت است.

ورزشکاران رزمی‌کار قم در طول سال در ترکیب تیم‌های مختلف رزمی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند و مدال‌ها و افتخارات متعددی را به ارمغان می‌آورند، ضمن اینکه ورزشکاران رزمی‌کار سابقه درخشش و کسب مدال‌های متنوع از رقابت‌های بین‌المللی و جهانی را نیز دارند.

هیئت ورزش‌های رزمی هر ساله به واسطه درخشش ورزشکاران زیر مجموعه خود در شاخص‌های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ارزیابی هیئت‌های برتر ورزش این استان، جزو هیئت‌های موفق قرار گرفته و امسال نیز از این امتیاز برخوردار است.

اکنون نیز که روزهای آغازین سال جدید را سپری می‌کنیم یکی از ورزشکاران توانمند رزمی قم در اردو و تمرینات آماده‌سازی به سر می‌برد تا خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ آماده کرده و برای ورزش قم بار دیگر افتخارآفرین شود.

این قهرمان ارزنده رزمی استان قم که علاوه بر رزمی در سایر هیئت‌ها نظیر کونگ‌فو نیز فعالیت دارد، سجاد قربانی است که آبان‌ماه سال گذشته نخستین مدال برون‌مرزی کونگ‌فو قم را از رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کرد در حالی که این پیکارها به میزبانی آلمان به انجام رسید.

‌سجاد قربانی به عنوان نماینده کونگ‌فو قم در ترکیب تیم کشورمان به رقابت‌های جهانی اعزام شد در حالی که پیش از این اعزام، توانمندی و قدرت بالای خود را در مسابقات قهرمانی کشور به نمایش گذاشته و جواز عضویت در تیم ملی را کسب کرده بود.

سجاد قربانی در حالی به عنوان عضو اصلی تیم ملی کشورمان راهی مسابقات جهانی 2015 کونگ‌فو شد که از رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن 78 کیلوگرم مدال گرفته بود اما با تصمیم کادر فنی تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم پیکارهای جهانی برابر رقبا صف‌آرایی کرد و در این وزن با ارائه مبارزاتی خیره کننده قهرمان شد.

رزمی‌کار توانمند استان قم در این دوره از پیکارها با هدف کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی، پرقدرت کار کرد و از سد تمام رقبای خود در مرحله گروهی و حذفی گذشت تا جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات را کسب کند و با موفقیت در این بازی نخستین طلای جهانی خود را به دست بیاورد.

اکنون که رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ در انگلیس پیش‌روی این رزمی‌کار توانمند قرار دارد، قربانی تمرینات خود را آغاز کرده تا به شرایط مطلوب برای درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ دست یافته و سهمیه مسابقات جهانی 2016 را نیز کسب کند.

قربانی که یکی از رزمی‌کاران جوان و با استعداد قم محسوب می‌شود، کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ حضور می‌یابد تا مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب تابستان امسال به میزبانی انگلیس برگزار می‌شود،‌ از آن خود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز