مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد

رفع و ایمن سازی ۷۷ مورد آب افتادگی در منازل و اماکن تجاری

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۹۳۱۷۱
رفع و ایمن سازی ۷۷ مورد آب افتادگی در منازل و اماکن تجاری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در روز گذشته به 77 مورد آب افتادگی داخل منازل و اماکن تجاری تجاری رسیدگی شده و ضمن تخلیه آب، ایمن سازی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی آتش نشانی در روز گذشته اظهار کرد: با آغاز بارندگی و آب افتادگی داخل منازل و آب گرفتگی معابر شهر و درخواست کمک از سوی مردم، بلافاصله نیروهای آتش نشانی اقدام به امدادرسانی در سطح شهر کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 مورد بازدید ایمنی از سطح شهر، منازل مسکونی ، مجتمع‌ها و ... انجام شد، ادامه داد: در این راستا به 67 مورد آب افتادگی داخل منازل، 3 مورد آب افتادگی داخل حسینیه و مسجد، 7 مورد آب افتادگی داخل اماکن تجاری و 5 مورد آزادسازی خودرو همراه با سرنشین رسیدگی شده و با حضور ماموران اقدامات لازم برای حل مشکل انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با حضور ماموران آتش نشانی و با استفاده از تجهیزات لازم آب از منازل و اماکن تجاری و... تخلیه شده و ایمن سازی لازم صورت گرفت.

جعفری تصریح کرد: در این راستا سه منزل مسکونی که قسمتی از آن تخریب شده بود به صورت موقت ایمن سازی صورت گرفت تا اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما