مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تأکید کرد

همکاری همه مراکز خدماتی و دولتی برای حمایت از تولید و اشتغال

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۶:۴۳
کد خبر: ۳۹۶۳۶۹
همکاری همه مراکز خدماتی و دولتی برای حمایت از تولید و اشتغال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از کلیه دستگاه‌ها و مراکز خدماتی و دولتی خواست برای حمایت از تولید و اشتغال در کنار شهرک‌های صنعتی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، حضور کلیه دستگاه‌های خدمت رسان و دولتی در کنار تولید و صنعت را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش و توان شرکت شهرک‌های صنعتی بر تأمین زیرساخت‌های تولید استوار شده است، گفت: این شرکت در سال جدید با جدیت بدنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است و از سایر دستگاه‌ها و مراکز خدمت رسان نیز می‌خواهیم برای رسیدن به اهداف والای نظام در کنار تولید و سرمایه گذاران قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه بر نقش نظام مهندسی در همکاری و در کنار بخش صنعت بودن اشاره کرد و افزود: در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی و همچنین توسعه واحدهای تولیدی نظام مهندسی می‌تواند نقشی مؤثر داشته باشد.

طیبی‌نژاد، ایجاد دفاتر فنی مهندسی و ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران را یکی از ظرفیت‌های پیش روی این نظام برشمرد و گفت: این شرکت طی سالیان گذشته طی توافق نامه‌های مشترک همکاری‌های خوب و موثری را در این بخش با نظام مهندسی تجربه کرده است که می‌توان این همکاری‌ها را در زمینه‌های عمران، تأسیسات و ایمنی ادامه داد.

امین مقومی نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد و فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قم برضرورت همکاری و تعامل نزدیک با واحدهای صنعتی تأکید کرد و گفت: دیدگاه‌ها و عملکرد شهرک‌های صنعتی استان در بخش حمایتی و زیرساختی از واحدهای تولیدی و صنعتی در قم راهگشا و قابل تقدیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز