آیت‌الله علوی گرگانی:

شهادت‌طلبی آیت‌الله شاه آبادی از عمق وجود ایشان بود

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۳:۵۲
کد خبر: ۳۹۶۴۴۸
شهادت‌طلبی آیت‌الله شاه آبادی از عمق وجود ایشان بود
یکی از مراجع تقلید گفت: آیت‌الله شاه آبادی خدمات شایسته‌ای ارائه کردند و از اساتید موفق دانشگاه بودند و از عمق وجود برای شهادت اقدام کردند و در نهایت جان خود را در این راه از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله محمد علوی‌گرگانی امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهید آیت‌الله شاه آبادی با اشاره به جایگاه و اهمیت شهدا اظهار کرد: هر اندازه درباره شهدا مطالب بیان کنیم، نمی‌توانیم حق آنها را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقامی بالاتر از شهادت نداریم، باید بتوانیم از جایگاه و مقام شهدا درس‌آموزی لازم را داشته باشیم و استفاده لازم را ببریم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کسی که در راه خدا به شهادت برسد از اموات نیست، گفت: شهدا زنده هستند و زندگی و حضور خارجی دارند، اثرات حضور آنها قابل مشاهده است.

وی عنوان کرد: برخی اوقات شهدا حرکات ما را متاثر می‌کنند، جان دارای ارزش است، ولی انسان شهادت‌طلب آن را در طبق اخلاص قرار می‌دهد و فداکاری می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه آیت‌الله شاه آبادی گفت: ایشان خدمات شایسته‌ای ارائه کردند و از اساتید موفق دانشگاه بودند و از عمق وجود به سوی شهادت رفتند و در نهایت جان خود را در این راه از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه درباره شهدا سخن بگوییم، کم است، از بیان برخی از توصیف‌ها و مطالب در زمینه شهدا عاجز هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز