هواشناسی قم پیش بینی کرد

بارش پراکنده باران طی ۳ روز آینده در قم/ وزش باد نسبتاً شدید

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۴:۱۲
کد خبر: ۳۹۷۴۴۷
بارش پراکنده باران طی ۳ روز آینده در قم/ وزش باد نسبتاً شدید
کارشناس هواشناسی استان قم از بارش رگبار پراکنده طی سه روز آینده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،سعید اسماعیلی اظهار داشت: هوای استان قم طی امروز و چهارشنبه کمی تا قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک همراه با احتمال بارش رگبار پراکنده باران است.

وی گفت: در روز پنجشنبه هوای قم کمی تا قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در روز جمعه هوای قم کمی تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک و بارش پراکنده باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۵۴ تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت، در روز چهارشنبه بین ۶۱ تا ۷۹ کیلومتر بر ساعت و در روز پنجشنبه بین ۵۴ تا ۷۲ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۶ درجه و حداکثر ۳۳ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۱۷ درجه و حداکثر ۳۴ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۱۶ درجه و حداکثر ۳۲ درجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی هفته جاری ثابت است، افزود: گرد و خاک به دلیل وزش باد طی سه روز آینده لحظه‌ای و کوتاه مدت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز