فاز دوم بلوار مرجعیت نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۹:۵۹
کد خبر: ۳۹۷۴۵۴
فاز دوم بلوار مرجعیت نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد
دکتر علیرضا قاری قرآن معاون شهردار قم گفت: فاز دوم بلوار مرجعیت از میدان شهید کریمی تا شهرک قدس در نظر گرفته شده که در نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به اجرای پروژه بلوار مرجعیت اظهار کرد: این بلوار مسیر وظیفه انتقال بار ترافیک پردیسان به شهرک مهدیه و شهرک قدس را عهده دار است و نقش رینگ کناری شهر را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر کارکردهای این بلوار کاهش حجم ترافیکی بلوار غدیر است، افزود: این بلوار شمال و جنوب شهر را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز اجرا می‌شود افزود: فاز اول از انسجام تا میدان شهید کریمی است که احداث شده و روشنایی آن باقی مانده است.

وی بیان کرد: فاز دوم این بلوار از میدان شهید کریمی تا شهرک قدس در نظر گرفته شده که در نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد و پس از آن ادامه مسیر تا پردیسان در دستور کار است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه تامین روشنایی بلوار مرجعیت بر عهده شرکت برق است، بیان کرد: شرکت برق انتظار داشت که روشنایی این پروژه همانند بلوار پیامبر اعظم از هزینه‌های خود پروژه تامین شود که ما این مسئله را قبول نداشتیم و تامین روشنایی و نگهداری آن یک کار تخصصی است و باید از سوی مسئولان امر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تامین هزینه‌ها، نیازها و... در بخش روشنایی بر عهده شرکت برق است و این شرکت باید به تعهدات خود عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز