با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم

نایب‌رئیس جدید هیأت بوکس استان قم منصوب شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۶:۵۰
کد خبر: ۳۹۷۹۴۰
نایب‌رئیس جدید هیأت بوکس استان قم منصوب شد
نایب‌رئیس جدید هیأت بوکس استان قم در حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای فعالیت در این رشته ورزشی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بوکس از جمله رشته‌های ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم است که در یک سال اخیر مدیریت این هیأت ورزشی دستخوش تغییراتی شده و مسئولین بخش‌های مختلف آن یک به یک با نظر رئیس هیأت و تایید اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حال انتصاب هستند.

این در حالی است که بیش از یک دهه محمد جعفری مسئولیت ریاست هیأت بوکس استان قم را بر عهده داشت و این رشته در میادین مختلف کشوری و برون‌مرزی همچون مسابقات بین‌المللی و آسیایی فروغ بسیار خوبی داشت اما این رشته همچنان توانمندی بالایی دارد و قابلیت کسب افتخارات بیش از این از میادین مختلف را دارد.

با جدایی محمد جعفری از مسئولیت ریاست هیأت بوکس استان قم، فدراسیون بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم نزدیک به سه ماه مجید عباس‌زاده از مربیان و داوران فعلی بوکس قم و از ورزشکاران سابق این رشته را به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی منصوب کردند.

بعد از پایان دوره سرپرستی، عباس‌زاده در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان قم با آرای مثبت اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شد تا به عنوان یک مدیر جوان، فعال و پرتلاش برای رشد و توسعه و همچنین ایجاد تحول در این رشته ورزشی فعالیت خود را آغاز کند.

عباس‌زاده از نیمه دوم سال 1394 مسئولیت ریاست چهار ساله هیأت بوکس استان قم را بر عهده گرفته است و از زمان سرپرستی تا زمان انتخاب وی به عنوان رئیس این هیأت، بوکس قم توانست از مسابقات رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور مدال بگیرد.

کسب مدال از هر سه رده سنی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور نشان داد که قم همچنان در این رشته توانمند، پویا و دارای قابلیت‌های فراوان است و در دوره ریاست عباس‌زاده می‌توان انتظار کسب موفقیت‌های بیشتر حتی نسبت به گذشته را برای ورزش قم توسط جوانان توانمند رشته بوکس را داشت.

عباس‌زاده بعد از سر و سامان دادن به بخش‌های مختلف هیأت بوکس استان قم، در یکی دیگر از تغییرات برای آغاز رشد و تحول بوکس قم با موافقت اداره کل ورزش و جوانان این استان، در حکمی علی سلمانی را به عنوان نایب‌رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی و منصوب کرد.

انتصاب سلمانی به عنوان نایب‌‌رئیس هیأت بوکس استان قم از سوی مجید عباس‌زاده رئیس این هیأت ورزشی در حالی صورت گرفت که علی سلمانی یکی از ورزشکاران فعال سال‌های نه‌چندان دور ورزش قم است که سابقه فعالیت در رشته‌های رزمی را دارد و از جمله سوابق روشن کارنامه مدیریتی وی در بخش اجرایی می‌توان به انتخاب سلمانی به عنوان یکی از مدیران برتر بخش خصوصی استان قم در سال 1393 اشاره کرد.

 

نظر شما