سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان:

سیاه‌جامگان حتماً در جدول می‌ماند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۲:۱۲
کد خبر: ۳۹۸۳۹۶
سیاه‌جامگان حتماً در جدول می‌ماند
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: تیم ما در هفته بعد باخت به صبا را جبران می‌کند و حتما‌ً در جدول مسابقات لیگ برتر خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از پایان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در این دیدار بازیکنان ما با اینکه شرایط روحی خوبی نداشتند اما خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: به خاطر نوع دفاعی که تیم صبای قم بسیار خوب انجام داد توپ‌های ما در این بازی به گل تبدیل نشد در هر حال بازی تمام شد، صبا بازی خوبی انجام داد و مزد بازی خوب خود در حمله و دفاع را نیز گرفت و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان ابراز کرد: آخر فصل است و ما شرایطی داریم که دیگر بحث اینکه چه تاکتیکی بازی کردیم که این نتیجه رقم خورد مهم نیست من مجموعه از مدلی که تیم سیاه‌جامگان خراسان در مقابل صبای قم بازی کرد راضی هستم.

وی اضافه کرد: به نظر من چون موقعیت‌های ما گل نشد این بازی را باختیم، شما دیدید که صبا بسیار خوب 11 نفره هم در حمله بود و هم در دفاع و مبارک آنها باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: با این حال نگران نیستیم چون مصمم در بازی بعد به مصاف حریف خود می‌رویم و حتماً می‌بریم و شک نکنید که تیم سیاه‌جامگان خراسان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده باقی خواهد ماند.

وی درباره غلامرضا عنایتی و عملکرد ضعیف وی در این دیدار، تصریح کرد: عنایتی مصدوم بود و ما از او بازی گرفتیم، من از عنایتی کاملاً راضی هستم اما واقعیت این است که ما باید به داشته‌هایمان نگاه کنیم، زیرا پتانسیل بازیکنان ما متفاوت است و دستمان برای انتخاب بازیکن دلخواه باز نیست.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان بیان کرد: ما مجبوریم فوروارد را به خط دفاع ببریم و یا از هافبک تیم در خط دفاع استفاده کنیم، ولی در مجموع بچه‌های ما در این دیدار خیلی خوب بودند و جلوی تیمی که 11 نفره دفاع می‌کرد واقعاً کار سختی داشتیم.

بر اساس این گزارش، دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان به قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه یادگار امام قم با گل به خودی اولو کورده بازیکن اهل انگلیس تیم سیاه‌جامگان به نفع صبای قم به پایان رسید و صبا با کسب سه امتیاز این دیدار از مکان هشتم به رده هفتم جدول صعود کرد و سیاه‌جامگان در مکان چهاردهم باقی ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز