بزرگترین بزرگراه درون شهری قم تا پایان سال تکمیل می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۹۸۷۵۹
بزرگترین بزرگراه درون شهری قم تا پایان سال تکمیل می‌شود
عباس حلوایی زاده مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: اجرای بلوار مرجعیت ظرفیت خوبی به شهر قم اضافه خواهد کرد و طبق برنامه زمانبندی تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوائی زاده با اشاره به وضعیت اجرا و تکمیل پروژه بلوار مرجعیت در شهر قم، اظهار کرد: پروژه بلوار مرجعیت یکی از پروژه‌های مهم و کلیدی شهری جهت افزایش معابر ورودی به پردیسان و شهرک‌های مسیر و کاهش ترافیک بلوار غدیر است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی بلوار مرجعیت با سرعت در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: این پروژه در قالب سه فاز به طول ۹.۴ کیلومتر از انتهای بلوار جمهوری به سمت پردیسان در حال اجرا است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به اجرای بلوار مرجعیت در چهار باند رفت و مسیر توقف به عرض ۷۵ متر گفت: خطوط بی آر تی، پیاده رو و مسیر تردد دوچرخه در این پروژه پیش بینی شده است.

وی انجام بیش از ۳ میلیون مترمکعب خاکریزی و خاکبرداری در این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: برای خاکبرداری این پروژه تاکنون بیش از ۱۵ انفجار انجام شده است.

حلوائی زاده با اشاره به اجرای پروژه بلوار مرجعیت با پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال، افزود: این پروژه در راستای تکمیل رینگ سوم شهری در قم به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه در صورت تکمیل بلوار مرجعیت، این پروژه بزرگترین بزرگراه درون شهری قم خواهد بود، افزود: تکمیل راه های دسترسی شهرک قدس، شهرک مهدیه، پردیسان و همچنین کاهش ترافیک مسیر بلوار غدیر از اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم اجرای ۲۹ آبرو در مسیر این پروژه را قابل توجه دانست و افزود: مشکل اصلی پروژه رفع معارض است و به زودی برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار مرجعیت ۴۵ درصد پیشرفت دارد و سه تقاطع غیرهمسطح در مسیر آن تعریف شده است خاطرنشان کرد: مسیر بلوار حدفاصل بلوار انسجام و شهید کریمی تکمیل شده است و در صدد بازگشایی آن هستیم و کل پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز