در رقابت ۱۲۲ تکواندو کار دختر قم؛

نفرات برتر پیکارهای انتخابی دختر استان قم مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۶:۲۷
کد خبر: ۳۹۸۸۴۱
نفرات برتر پیکارهای انتخابی دختر استان قم مشخص شدند
پیکارهای انتخابی و قهرمانی دختران استان قم در رده های سنی مختلف با حضور 122 هوگوپوش جمعه 10 اردیبهشت ماه برگزار و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ پیکارهای قهرمانی استان در رده کمربند سبز-آبی و انتخابی استان در رده کمربند قرمز-مشکی در گروه دختران و در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان روز جمعه 10 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده استان قم برگزار شد و نفرات برتر رده های مختلف سنی مشخص شدند.

برهمین اساس و در رده کمربند سبز و آبی رده سنی خردسالان،‌ الناز عندلیب، زهرا گلاب، هلیا نامداری، الهه تلخابی، رویا دوستی،‌ مائده الله راد، فاطمه سادات شریفیون، ریحانه زنگنه، مائده کاظمی، زینب شکروی و دیانا چوبکیان عنوان های قهرمانی اوزان مختلف را کسب کردند.

در رقابت های رده سنی نونهالان فاطمه گلاب، الهام عیاری، نرگس رستمی، نادیا رشیدی، زهرا حسینی و زهرا صفری موفق به کسب مقام اول اوزان گوناگون شدند.

فاطمه باریکلو، حانیه عبدلو، مبینا محمد علیزاده و مهسا سلطانی تکواندو کارانی بودند که مدال طلای اوزان مختلف رده سنی نوجوانان را تصاحب کردند.

رقابت های تکواندوی قهرمانی استان در رده سنی جوانان از دیگر رده های سنی بود که در این رویداد مهم استانی پیگیری شد و درنهایت نیز الهه قاسمی، هانیه خانی، فاطمه علیاری و ثریا خدادادی به عنوان قهرمان دسته های وزنی گوناگون این رده سنی معرفی شدند.

نفرات برتر رده کمربند قرمز و مشکی در رده سنی خردسالان ریحانه عباسی، فاطمه الیاسی، شکیلا حامدیان و فاطمه سادات طاهری عنوان شده است و قهرمانان رده سنی نونهالان در اوزان مختلف نیز اسما کریمی، زهرا قراقیه، فاطمه سهرابی، نرگس عزیزی، زهرا صفایی قمی، فاطمه تلخابی و صبا نعیمی اعلام شده است.

و در رقابت های رده سنی نوجوانان فاطمه نعمتی، فاطمه صفایی قمی، میترا سلیمانی، مریم طنابنده، لیلا هاشمی زاده، زهرا کرمی نژاد و فاطمه عبدالحسینی به قهرمانی دست یافتند و در رده سنی جوانان رقیه فرضی، فاطمه صائغ، مرضیه ارژنگ، فائزه منصوری و مریم سادات محمودزاده حسینی سکوی نخست را به تسخیر خود در آوردند.

در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر رده کمربند قرمز-مشکی به مرحله انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور دعوت شدند که هدایت این تیم بر عهده مریم حجتی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز