آیت‌الله سعیدی:

تعامل بیشتر آستان قدس رضوی با قم ضروری است

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۵:۳۵
کد خبر: ۳۹۹۸۶۸
تعامل بیشتر آستان قدس رضوی با قم ضروری است
تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: همکاری گسترده آستان قدس رضوی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) بسیار ضروری است و این تعامل و همکاری موجب بهره بیشتر مردم از زیارت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله طبسی امین امام و رهبری بودند و این سرمایه عظیم را فراهم کردند و تا آخرین لحظات زندگی به صورت کلان به آستان قدس رضوی خدمت کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری بیشتر و گسترده‌تری در ابعاد مختلف بین آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد و باید همکاری خوبی در این بقاع متبرکه وجود داشته باشد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حوزه علمیه قم نیز به همکاری گسترده آستان قدس رضوی نیز تاکید دارد، گفت: هرچه این تعامل بیشتر باشد مردم می‌توانند بهره آن را ببرند.

وی اضافه کرد: زیارت حرم کریمه اهل بیت(س) را 3 امام بزرگوار تاکید و سفارش کرده‌اند و امام رضا پایتخت معنوی مسلمانان محسوب می‌شود و ما امیدواریم ارتباطات و رفت و آمدهای دو آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه افزایش یابد و کارهایی که مورد نظر اهل بیت است صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز