فرماندار شهر لین شا کشور چین در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان:

بازدید از این منطقه باعث شد تا سرمایه گذاران لین شا را برای سرمایه گذاری به این منطقه تشویق نمایم

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۸:۱۷
کد خبر: ۳۹۹۹۱۸
بازدید از این منطقه باعث شد تا سرمایه گذاران لین شا را برای سرمایه گذاری به این منطقه تشویق نمایم
یان یوان چون فرماندار شهر لین شا کشور چین به همراه هیاتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید و با فرماندار قم و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نشت مشترک برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این نشست یان یوان چون، ضمن تشکر از استقبال گرم مسئولین منطقه ویژه و برگزاری نشست خوب همکاری بین دو شهر، بازدید از این منطقه را عامل موثر در تشویق سرمایه گذاران شهر لین شا برای سرمایه گذاری در این منطقه اقتصادی خوب و موفق، برشمرد.

وی همچنین ضمن تشکر از فرماندار قم به دلیل حمایت از سرمایه گذاران شهر لین شا، برگزاری جلسات متعدد و اعزام هیات های تجاری اقتصادی و فرهنگی که از سال 2014 بین دو شهر قم و لین شا صورت گرفته را از جمله مقدمات همکاری های دوجانبه دانست که با اتکا به این ارتباطات ، زمان انجام  اقدامات عملی برای همکاری بیشتر  نیز فرا رسیده است.

ایشان با اشاره به بازدید خود از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اعلام کرد : برای من بسیار جالب بود که منطقه ای با این حجم فعالیت در این نقطه و نزدیک به شهر قم وجود دارد و ما می توانیم سرمایه گذاران مسلمان خود را به این نقطه هدایت کنیم.وی ضمن ابراز خشنودی از به نتیجه رسیدن مذاکرات دو تن از سرمایه گذاران شهر لین شا که از چندی پیش با مسئولان منطقه ویژه آغاز کرده بودند، امضائ توافق نامه بین آنها و منطقه ویژه را نقطه عطفی برای آغاز فعالیت های بین این دوشهر که پیمان خواهر خواندگی نیز  در سال 2014 امضا کرده بودند دانست.

یان یوان چون در ادامه ضمن دعوت از سرمایه گذاران ایرانی برای حضور در شهر لین شا، فعالیت در زمینه صنایع مواد غذایی حلال را بهترین گزینه برای فعالان اقتصادی ایرانی اعلام کرد و از اختصاص زمینی برای تاسیس یک رستوران ایرانی در این شهر خبر داد.

در این جلسه سیار فرماندار قم  نیز ضمن تشکر از مدیر عامل منطقه ویژه و قبول دعوت فرماندار لین شا، برای سفر به استان قم،  از عزم مسئولین استان و قول مساعد برای هر نوع همکاری و تسهیل در روند سرمایه گذاری در این منطقه با توجه به مزیت ها و ارزان بودن نیروی کار و انرژی در ایران خبر داد.

وی با اشاره به موفقیت چین در صنایع غذایی حلال در منطقه آسیا و سایر کشورها ، وجود محصولات خام کشاورزی فراوان در ایران و داشتن تکنولوژی روز دنیا در بسته بندی و عرضه این محصولات به تمامی نقاط جهان، گزینه مناسبی برای  شروع همکاری های دو جانبه بر شمرد.

در آغاز این نشست مشترک نیز طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه ضمن خوش آمد گویی به فرماندار لین شا و هیات همراه به بیان مزیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان پرداخت و ضمن ابراز خشنودی از ارتباط بین شهر قم و لین شا، اعلام کرد ما پذیرای سرمایه گذاران مسلمان این شهر هستیم و افزود چنانچه با فعالان اقتصادی این شهر به نتیجه مطلوب برای انعقاد قرارداد برسیم تخفیفات ویژه ای نیز قائل خواهیم شد.

در ادامه این نشست به سولات سرمایه گذاران شهر لین شا در مورد چگونگی سرمایه گذاری و همکاری با منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان  نیز پاسخ داده شد و در پایان این دیدار میهمانان از سایت منطقه ویژه و دو شرکت فعال که با مشارکت کشورهای چین، ژاپن و آلمان در منطقه مشغول به فعالیت می باشند از نزدیک بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز