عضو انجمن درودگران استان قم تاکید کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی مردم و مسئولان/ وضعیت اقتصادی ضربه سختی به تولیدکنندگان زده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۰۰۱۷۲
تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همدلی مردم و مسئولان/ وضعیت اقتصادی ضربه سختی به تولیدکنندگان زده است
عضو انجمن درودگران استان قم گفت: مردم و مسئولان هر کدام در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی نقش مشخصی دارند به همین علت باید از یکدیگر حمایت کرده تا بتوانند موانع را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی بابایی در گردهمایی فعالان اقتصادی استان قم که در تالار «ارس» برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تولید اولویت‌دارترین امر کشور است که می‌تواند مشکل بیکاری و در نتیجه مشکلات مختلف اقتصادی را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه استان قم ظرفیت‌های خاصی را در خود جای داده است، اضافه کرد: گمرک سلفچگان، صنایع درودگران و پلاستیک بخشی از ظرفیت‌های اقتصادی استان است که می‌توان با تکیه بر آنها درآمدزایی‌های بسیاری را برای مردم رقم بزنیم.

عضو انجمن درودگران استان قم با اشاره به اینکه تولیدکنندگان تمایل توسعه فعالیت‌های خود را از دست داده‌اند، مطرح کرد: اکنون وضعیت اقتصادی ضربه سنگینی به تولیدکنندگان زده است؛ اگر تولیدکنندگان جامعه با مشکل مواجه شوند جامعه در بخش‌های مختلف خود با کمبودهای بسیاری روبه‌رو می‌شود.

وی افزایش هوشمندسازی امور تولیدی را اقدامی برای رسیدن به کالاهای با کیفیت دانست و یادآور شد: مسئولان باید اولویت کار را به تولید اختصاص دهند و با استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف زمینه‌ساز اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی باشند.

بابایی با اشاره به اینکه تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی افزایش رضایت‌های مردمی را به دنبال دارد، عنوان کرد:‌ مردم و مسئولان هر کدام در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی نقش مشخصی دارند به همین علت باید از یکدیگر حمایت کرده تا بتوانند موانع را برطرف کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز