شهردار قم :

۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر افزوده می شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۰۲۸۲۳
۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر افزوده می شود
دکتر سقائیان نژاد شهردار قم گفت: طی ماه های آینده ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری قم افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سقائیان نژاد امروز در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در شهر قم، با تاکید بر ضرورت برنامه محوری فعالیت های شهری، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم توسعه شهر را به صورت منطقی محقق کنیم باید برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های شهری برای رینگ اول، دوم و سوم شهر ده ها معبر و تقاطع ترسیم کرده است، افزود: طبق بودجه و توان شهر در حال اولویت بندی هستیم و پروژه های امروز اولویت نخست مدیریت شهری برای راه اندازی بوده است.

شهردار قم از افتتاح فاز دوم بلوار مرجعیت تا پایان سال خبر داد و گفت: ماه آینده نیز پارک آبی شهر قم در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی از اضافه کردن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری قم خبر داد و افزود: قرارداد تحویل این اتوبوس ها بسته شده و منتظر تحویل آنها به سازمان اتوبوسرانی شهرداری هستیم.

سقائیان نژاد با اشاره به تامین ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات و امکانات جدید برای سازمان آتشنشانی، گفت: سعی داریم شهر قم را از نظر ایمنی به بهترین شهر کشور تبدیل کنیم.

وی ضرورت اجرای پروژه ها با بهترین کیفیت و کمترین هزینه را یادآور شد و تصریح کرد: تلاش ما این است که پروژه ها یکساله افتتاح شود و در پایان هم تمام امکانات در آنها فراهم شود و نیمه کاره رها نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز