استاندار قم:

جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار هستند

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۰۳۲۲۸
جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار هستند
استاندار قم در دیدار با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، از جانبازان به عنوان اسوه‌های صبر و ایثار یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی استاندار قم در آستانه روز جانباز با جانباز جنگ تحمیلی غلامرضا اسماعیلی ورجانی و جانباز مدافع حرم محمدرضا اصغری دیدار کرد.

استاندار قم در این دیدارها جانبازان را اسوه‌های صبر و ایثار دانست و اظهار کرد: در همه برهه‌های حساس نظام انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز ایثارگران این مرز و بوم، جان برکف از اعتقادات خود دفاع کرده‌اند.

صادقی حضور در بین جانبازان را مایه افتخار و مباهات خود عنوان کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد روزهای پرمخاطره کشور و جانفشانی‌های مردم غیور ایران با حضور در بین قشر جانباز و ایثارگر دو چندان می‌شود.

استاندار قم همچنین با تبریک اعیاد شعبان و روز جانباز و گرامیداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران مدافع حرم تصریح کرد: امروز به برکت خون‌های پاک و مطهر مدافعان حرم، محور مقاومت و مبارزه با جبهه کفر و طاغوت همچنان زنده و پا برجا مانده است.

وی در پایان این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر از مقام شامخ این دو جانباز سرافراز تقدیر به‌عمل آورد.

جانباز بسیجی غلامرضا اسماعیلی ورجانی در سال 1361 در منطقه سقز و جانباز سرافراز محمد رضا اصغری از مدافعین حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز