مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد

آموزش‌های ایمنی به ۱۵۰۰ راننده تاکسی و اتوبوس در قم

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۳:۳۸
کد خبر: ۴۰۳۶۹۶
آموزش‌های ایمنی به ۱۵۰۰ راننده تاکسی و اتوبوس در قم
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری دوره آموزش‌های ایمنی برای هزار راننده تاکسی و 500 نفر از رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اکبر رحیمی با بیان اینکه مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم دوره‌های آموزشی را برای نیروهای مختلف شهرداری در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ایمنی به هزار نفر از رانندگان تاکسی درون‌شهری در سال جاری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان تاکسی در این کلاس‌های آموزشی که به مدت 9 ساعت در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم برگزار می‌شود، کارشناسان جمعیت هلال‌احمر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مدیریت بحران به ایراد سخن می‌پردازند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور برای 500 نفر از رانندگان اتوبوس برون‌شهری انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش هماهنگی‌ها بتوانیم در سال جاری آموزش رانندگان اتوبوس درون‌شهری را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه سومین نشست مشترک مدیریت بحران شهرداری قم با استان‌ها و شهرهای معین در قم برگزار شده است، گفت: در این نشست نمایندگان شهرداری‌های اصفهان، اراک، کاشان، ساوه، سمنان و مناطق 18، 19 و 20 تهران حضور داشته و به بررسی نظرات و راهکارهای مختلف در راستای افزایش ایمنی شهر قم پرداخته شده است.

رحیمی از برگزاری مستمر جلسات کمیته‌های زیرمجموعه کارگروه مدیریت بحران در شهرداری قم یاد کرد و ادامه داد: امسال برای برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی در سطح شهر و استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

 

نظر شما