دایی: مقابل استقلال با تمام وجود بازی می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۹:۳۵
کد خبر: ۴۰۴۲۸۲
دایی: مقابل استقلال با تمام وجود بازی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با تمام وجود در مقابل استقلال بازی می‌کنیم هر چند این بازی برای ما چندان اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی تقریبا مهمی داریم هر چند برای ما چندان اهمیتی ندارد زیرا از نظر جدولی حتی اگر ببریم تغییری در موقعیت ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایجاد نمی‌شود، اما از نظر حیثیتی برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام وجودمان در مقابل تیم فوتبال استقلال بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: البته استقلال به خاطر اینکه سهمیه بگیرد و شانس قهرمانی هم داشته باشد با تمام توانش در مقابل ما قرار می‌گیرد ولی ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بازی رفت که در تهران به این تیم باختیم را جبران کنیم و این تیم را در قم شکست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر بسیار خوب کار کرده‌ایم و با توجه به تمام مشکلاتی که شما احتمالا می‌دانید در تیم وجود داشته، فردا به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا با برتری مقابل تیم استقلال تهران فصل جاری لیگ برتر را با برد به پایان برسانیم.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان صبا روز گذشته اعتصاب کرده بودند، یا خیر؟ تصریح کرد: مسئله اعتصاب نیست، بازیکنان ما اصلا اعتصابی نکردند، موضوع این است که بچه‌های ما یک فصل تمام کار کردند با تمام نداری‌ها ساختند ولی متاسفانه کسی جواب روشنی به بچه‌های تیم ما نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: سؤال این است که صبایی که من یک سال در آن کار کردم به چه کسی واگذار شد، مالک آن چه کسی بود و آیا به اسپانسری واگذار شد یا خیر؟ ما که نفهمیدیم چه برسد به بازیکنان، بازیکنان ما به این دلیل اعتراض داشتند و اعتصاب در کار نبود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: خیلی مشکلات بوده و هست و حق را به بچه‌های تیم می‌دهم چون در متن قضایا بوده‌ام، اما دوست ندارم قبل از این بازی در مورد مسائل حرف بزنم، مطمئنا اگر حرفی باشد بعد از بازی با استقلال تهران خواهم زد.

وی خاطرنشان کرد: با این اتفاقات تصمیم گرفته‌ایم که یک بازی خوب انجام بدهیم و با برد فصل را تمام کنیم، تا اینجای کار هم با توجه به شرایطی که تیم داشته بچه‌های ما خوب کار کرده‌اند و زحمت زیادی کشیده‌اند و شما می‌دانید که صبا در دو فصل اخیر 34 امتیاز گرفته و دو فصل قبل از آن 33 امتیاز کسب کرده اما بدون بازی آخر ما در جدول رده‌بندی الان 41 امتیازی هستیم.

دایی راجع به مصدوم و محرومان صبای قم برای این دیدار، بیان کرد: متاسفانه فرشید باقری که یکی از بهترین‌های ما در این فصل بوده و جا دارد از بازی‌های خوب او تشکر کنم در این دیدار به دلیل محرومیت در تیم ما نیست، ضمن اینکه جلال‌الدین علی‌محمدی نیز تقریبا یک نیم‌فصل به دلیل مصدومیت در تیم نیست و بقیه بازیکنان آماده هستند.

نظر شما